U11 Life اولین گوشی شرکت HTC است که اندروید 9 پای را دریافت می‌کند!

طبق ادعای وبسایت Ubergizmo، اندروید 9 پای برای گوشی HTC U11 Life منتشر شد. این اولین به روزرسانی بزرگ شرکت HTC بعد از انتشار رسمی اندروید پای در ماه آگوست، برای گوشی‌هایش است.

HTC

گوشی هوشمند HTC U11 در تابستان سال 2017 معرفی شد و مجهز به اندروید نوقا بود و مدت کوتاهی بعد از ورود به بازار اندروید اوریو برای آن در دسترس کاربران قرار گرفت. این مدل بعد از معرفی گوشی پرچم‌دار جدید شرکت یعنی مدل +HTC U12 در سال 2018 به حاشیه رانده شده بود. با این حال منطقی به نظر می‌رسد گوشی مدل U11 Life بعد از دریافت اندروید اوریو، نخستین کاندیدای دریافت نسخه جدید اندروید 9 پای باشد. زیرا از طرف دیگر باید این نکته را نیز در نظر گرفت که این مدل از خانواده گوشی‌های اندروید وان است.

محصولات مبتنی بر اندروید وان نیازمند به روزرسانی نرم‌افزاری مرتب طبق زمان بندی مشخص هستند. با این حال مدل US که توسط T-Mobile به فروش می‌رسد و تحت نظارت HTC Sense قرار دارد، هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده است. ولی اکنون اندروید 9 برای نسخه Life در دسترس است. این بدین معنا خواهد بود که در آینده نزدیک می‌توان انتظار داشت دیگر دستگاه‌های HTC نیز این به روزرسانی را دریافت نمایند. به علاوه شرکت اعلام کرده است سه مدل گوشی شامل U12+، U11 و +U11 نیز در ادامه از اندروید 9 پای برخوردار خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH