گلکسی A8s اولین گوشی فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری سامسونگ خواهد بود!

پیش‌بینی شده که گوشی گلکسی A8s به عنوان یکی از گوشی‌های رده بالا کمپانی سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی معرفی گردد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر شده و رندرهای آن را بارها در روزهای گذشته دیدیم. جدیدترین خبر مربوط به این هندست از یک منبع معتبر چینی منتشر شده که نشان می‌دهد عضو جدید سری گلکسی A فاقد درگاه هدفون خواهد بود. همراه آی‌تی‌رسان باشید.

این منبع معتبر که در توییتر با آی‌دی _MMDDJ شناخته می‌شود، دلیل این تصمیم را اراده سامسونگ برای کاهش هر چه بیش‌تر ضخامت گلکسی A8s عنوان کرده است. اگر این ادعاها درست باشد، گلکسی A8s را باید اولین گوشی کمپانی سامسونگ دانست که از نعمت درگاه 3.5 میلی‌متری صدا بی‌بهره خواهد بود. این احتمال نیز بالاست که نه تنها این دیوایس، بلکه دیگر گوشی‌های آینده سامسونگ نیز فاقد درگاه هدفون باشند. در حقیقت کره‌ای‌ها اعمال این استراتژی جدید را از گلکسی A8s آغاز خواهند کرد. البته در گزارشات اخیر شنیدیم که گوشی‌های سری گلکسی S10 هم‌چنان از این درگاه بهره‌مند خواهند بود. با این حال پیش‌بینی شده که این پورت در گلکسی نوت 10 وجود نداشته باشد.

گزارشات اخیر نشان‌دهنده تجهیز گلکسی A8s به یک نمایشگر 6.39 اینچی ال‌سی‌دی از نوع اینفینیتی O بودند. به نظر می‌رسد در گوشه بالایی و سمت چپ نمایشگر این هندست یک حفره برای تعبیه دوربین سلفی 24 مگاپکسلی آن در نظر گرفته شده باشد. ادعا شده که دوربین اصلی این دستگاه چینشی سه‌گانه داشته و شامل سه سنسور 25، 10 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. هم‌چنین انتظار داریم چیپست پرقدرت اسنپدراگون 710 اتاق کنترل فرامیان‌رده جدید سامسونگ باشد. ضمن آن‌که باید 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی را نیز برای این هندست متصور شد. البته یک درگاه کارت حافظه نیز در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند فضای ذخیره‌سازی خود را افزایش دهند.

پیش‌بینی می‌شود محصول جدید کره‌ای‌ها ابعادی برابر با 159.11 در 74.88 میلی‌متر داشته باشد. ضمن آن‌که با توجه به فقدان درگاه هدفون، انتظار داریم ضخامت گلکسی A8s فراتر از 7.38 میلی‌متر نرود. تامین‌کننده انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز یک باتری 3,400 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. هم‌چنین وجود نسخه‌ای با ترکیب رنگ مشکی و خاکستری (که با نام Gradiant شناخته می‌شوند) دور از انتظار نیست. درخصوص قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده، اما پیش‌بینی می‌کنیم این گجت ابتدا در کشور چین و سپس در دیگر مناطق جهان عرضه شود. این‌ها تمام چیزهایی است که تا به این لحظه درباره گلکسی A8s می‌دانیم. نظر شما درباره فرامیان‌رده جدید سامسونگ چیست؟ آیا با حذف درگاه هدفون در این دستگاه موافق هستید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH