تیزر رسمی اسمارت‌فون ویوو NEX 2 وجود نمایشگر دوگانه و دوربین‌های سه‌گانه را تایید می‌کند

در اوایل سال جاری کمپانی ویوو با معرفی نخستین اسمارت‌فون مجهز به دوربین جلویی با ساختار کشویی بالارونده موتوردار و عدم پیروی از رویه معمول نمایشگرهای ناچ‌دار توانست به یک نمایشگر تقریبا بدون‌حاشیه دست یابد و با این اقدام خود جهان را شگفت‌زده کند. با یک حرکت سریع روبه‌جلو، امروزه برخی موارد به شکل جالبی متحول شده‌اند و در حال حاضر کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و هواوی در شرف عرضه دستگاه‌هایی هستند که با روشی حتی جالب‌تر ایده نمایشگر بدون‌حاشیه را محقق می‌سازند.

در حالی‌که سامسونگ و هواوی به‌دنبال ایجاد یک حفره در نمایشگر گوشی هستند؛ برخی تصاویر پیش‌تر فاش شده و همچنین ویدیوی بررسی هندز-آن دستگاهی که ظاهرا متعلق به ویوو NEX 2 است نشان می‌دهد که ویوو به منظور دستیابی به طراحی بدون‌حاشیه، ایده متفاوتی را در سر می‌پروراند.

الکس فنگ یکی از مدیران ارشد کمپانی ویوو با انتشار یک پوستر تیزر جدید در شبکه اجتماعی Weibo، عرضه یک گوشی ویوو در آینده را موردتایید قرار داد. این تیزر در کنار چندین تصویر رسمی با برچسب “آغاز تکامل سری NEX جهت تبدیل شدن به دستگاهی قدرتمندتر” منتشر شده است.

همان‌طور که پیش‌تر نیز در برخی تصاویر لو رفته مشاهده شد، تیزر رسمی تایید می‌کند که اسمارت‌فون ویوو NEX 2 با یک نمایشگر چشم‌نواز کاملا بدون‌حاشیه عرضه خواهد شد؛ اما در عوض بهره‌گیری از ناچ، ایجاد حفره بر روی نمایشگر یا دوربین سلفی موتوردار، کاربران جهت پاسخگویی به نیازمندی‌های عکاسی سلفی و معمولی خود بایستی به نمایشگر و دوربین پشتی دستگاه تکیه نمایند. برخلاف نمایشگر جلویی با طراحی بدون‌حاشیه، نمایشگر دوم از نسبت ابعاد سنتی 16:9 با حواشی قابل‌توجه در بخش‌های فوقانی و تحتانی بهره می‌گیرد. حاشیه تحتانی از نماد تجاری ویوو میزبانی می‌کند؛ در حالی‌که حاشیه فوقانی گوشی یک حلقه درخشان پیرامون پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه و فلاش LED را در خود جای داده است.

مشخصات دوربین هنوز موردتایید قرار نگرفته است؛ اما بر اساس شایعات مطرح شده دوربین از چیدمان 3D TOF بهره خواهد برد و این موضوع فرآیند اسکن 3 بعدی سوژه را تسهیل خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH