آخرین به‌روزرسانی بتای اپلیکیشن اپل موزیک از تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند

آن‌دسته از کاربران اندرویدی که برنامه اپل موزیک را به‌صورت آزمایشی تست نموده‌اند؛ اکنون می‌توانند نسخه 2.7 این اپلیکیشن پخش موسیقی را دریافت کنند (برای مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که در حال حاضر نسخه 2.6.1 این برنامه در فروشگاه گوگل پلی برای عموم کاربران قابل دسترس است). به گفته وب‌سایت Android Police، فهرست تغییرات این ورژن بیانگر ارتقا کارآیی برنامه در زمینه پخش تصویر و صدا، رفع کلیه باگ‌های معمول و مهم‌تر از همه پشتیبانی از تبلت‌های اندرویدی است.

برخلاف برخی اپلیکیشن‌های دیگر، شما برای تبدیل شدن به یک ارزیاب آزمایشی نسخه اندرویدی اپلیکیشن اپل موزیک به تنهایی تصمیم‌گیری نخواهید کرد؛ در عوض بایستی درخواست علنی خود را به گروه ارایه نمایید. با این وجود لازم نیست نگران باشید؛ چرا که از طریق مراجعه به گروه گوگلی ایجاد شده می‌توانید درخواست عضویت خود را با سایرین در میان بگذارید.

پس از تایید هویت قادر به نصب نسخه 2.7 این اپلیکیشن خواهید بود. این موضوع امکان دسترسی شما به نسخه‌ای از اپل موزیک که برای تبلت‌های اندرویدی طراحی شده است را فراهم می‌کند.

انجام چنین اقدامی از سوی اپل نبایستی چندان تعجب‌آور باشد. با این همه کسب‌وکار خدمات این شرکت که ارایه اشتراک برای سرویس‌هایی نظیر اپل موزیک را نیز شامل می‌شود، اکنون به یک نقطه تمرکز اساسی برای کمپانی تبدیل شده است. دومین کمپانی ارزشمند آمریکایی (پس از مایکروسافت) می‌خواهد درآمد حاصل از خدمات خود را تا سال 2021 به رقم 50 میلیارد دلار برساند که در مقایسه با بیش‌ترین درآمد این حوزه در سال 2017 حدودا 67 درصد بالاتر است. انتظار می‌رود که سرویس اپل موزیک در زمینه دستیابی واحد خدمات اپل به درآمد هدف‌گذاری شده در زمان مقتضی کمک شایانی نماید. مدتی بعد اپل و آمازون اعلام کردند که با شروع هفته از روز 17 دسامبر، سرویس پخش اپل موزیک از طریق اسپیکرهای هوشمند اکوی آمازون قابل‌دسترس خواهد بود.

اپل حتی به کاربران اندرویدی نیز امکان می‌دهد تا برای مدت 3 ماه و به‌صورت آزمایشی و رایگان از اپلیکیشن پخش موسیقی این شرکت استفاده کنند. نسخه عمومی اپلیکیشن از طریق فروشگاه گوگل پلی و به شکل رایگان قابل دانلود است. با پایان یافتن دوره آزمایشی 3 ماهه، ادامه اشتراک ماهیانه برای شما 9.99 دلار هزینه خواهد داشت. دانش‌آموزان ماهیانه 4.99 دلار پرداخت می‌کنند و طرح اشتراک خانوادگی نیز با هزینه ماهیانه 14.99 دلار برای حداکثر 6 عضو ارایه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH