مشخصات مدل‌های مختلف موتو G7 مشخص شد

اگرچه موتورولا در حال تولید مدل‌های مختلفی برای خانواده اسمارت‌فون‌های موتو G7 است، اما مشخصا هندست‌هایی که جذابیت‌های بیشتری دارند مدل موتو G7 و موتو G7 پلاس خواهند بود. در خصوص مدل پلاس اطلاعات چندانی مشخص نشده، اما مشخصات نسخه‌های متفاوت موتو G7 لو رفته است.

آن گونه که در برگه‌های جدید کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمده است، چهار نسخه متفاوت از موتو G7 در سرتاسر جهان ارایه خواهد شد. تمامی این مدل‌ها دارای پردازنده اسنپدراگون 660، دوربین دوگانه و صفحه نمایش با ناچ خواهند بود، اما برخی مشخصات آنها با هم تفاوت خواهد داشت.

در خصوص مدلی که در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد، خریداران می‌توانند موتو G7 را با سه گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی تهیه کنند. در آمریکای لاتین نیز همین مدل 32/64 گیگابایتی موجود خواهد بود، با این تفاوت که قدرت انتخاب بین نسخه تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت فراهم شده است. در برخی دیگر از بازارها مانند هند که افراد فرصت کمی برای کار کردن با دستگاه‌های الکترونیکی دارند، موتورولا چیزی کم نگذاشته و نسخه‌های 4/64 گیگابایتی را برای این کشورها مد نظر قرار داده است. مدل‌های آمریکایی نیز با همین مشخصات اما بدون NFC عرضه خواهند شد.

در نهایت برای نسخه‌هایی که در اروپا، استرالیا، نیوزیلند و ژاپن ارایه می‌شوند، مدل‌های تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت با 3/32 گیگابایت رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. بر خلاف دیگر مدل‌ها، نسخه‌ای که در کشورهای مذکور ارایه خواهد شد قابلیت پشتیبانی از NFC را خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH