هواوی گوشی Enjoy 9 را در TENAA به نمایش خواهد گذاشت

آخرین تحلیل‌ها از بازار گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد شرکت هواوی توانسته بخش بزرگی از بازار را از آن خود کند و در این مسیر، طی سه ماه اخیر سامسونگ را نیز پشت سرگذاشته است. یکی از دلایل اصلی این موفقیت، تولید و عرضه طیف وسیعی از گوشی‌ها با قیمت‌های مختلف است که با در نظر گرفتن سطح درآمدی بدنه اصلی مردم جامعه، توسط این شرکت چینی در دسترس مشتریان خود قرار گرفته است.

Enjoy 9

اکنون نیز اگر تمایل دارید صاحب هندستی میان رده و مجهز به اسکنر شناسایی اثر انگشت در پشت بدنه باشید، مدل Enjoy 9 Plus که به نام Y9 هواوی 2019 نیز شناخته می‌شود، انتخاب شایسته‌ای است. حتی اگر خیلی هم وجود چنین قابلیتی برای‌تان اهمیت ندارد می‌توانید مدل ارزان‌تر Enjoy 9 را در نظر داشته باشید که در TENAA معرفی می‌گردد.

از مشخصات پایه‌ای این گوشی می‌توان به صفحه نمایش LCD 6.6 اینچی با وضوح تصویر +HD اشاره کرد که در بالا دارای یک ناچ کوچک است. پردازنده به کار رفته در آن دقیقا اعلام نشده است ولی بر اساس میزان فرکانس پردازشی آن که 1.8 گیگاهرتز گفته شده، به نظر می‌رسد یک اسنپ‌دراگون 632 باشد که در آنر 8C دیگر گوشی میان‌رده شرکت نیز به کار گرفته شده است.

این هندست در دو مدل براساس میزان رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود. مهندسان هواوی دو گزینه با رم 3 و 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت را برای انتخاب کاربران خود در نظر گرفته‌اند. همچنین اسلات میکروSD نیز به عنوان بخشی از سینی سیم‌کارت به صورت ترکیبی به چشم می‌خورد.

در بخش پشتی نیز دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین ثانویه بیشتر به عنوان سنسور عمق، به منظور ثبت تصاویر پرتره تعبیه شده است. دوربین سلفی در جلو نیز 8 مگاپیکسلی است. گوشی‌های سری Enjoy یا همان Y مشهور به داشتن باتری‌های قدرتمند و بزرگ هستند. Enjoy 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبق اسم‌رمز‌های این مدل DUB-TL00 و DUB-AL00 که در لیست مجوز‌ها ثبت شده‌، دارای یک باتری با ظرفیت 3900 میلی‌آمپر است.

مدیریت این هندست را سیستم عامل EMUI 8.1 مبتنی بر اندروید اوریو، بر عهده دارد. اما در مورد تاریخ دقیق رونمایی از آن هنوز اطلاعاتی درز نکرده است و باید منتظر شنیدن اخبار تکمیلی در این رابطه باشیم. به علاوه هنوز نام اصلی برای فروش جهانی آن مشخص نیست و اسم Enjoy تنها برای مدل‌هایی که در چین به فروش می‌رسند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH