NEX

ویوو NEX با دو نمایشگر و 10 گیگابایت رم در راه است

شرکت Vivo با فرستادن دعوت‌نامه‌ای به متخصصان و رسانه‌های تخصصی دنیای دیجیتال آنها را برای حضور در مراسمی به تاریخ 11 دسامبر 2018 دعوت کرده است. به نظر می‌رسد همان‌طور که پیشتر اخباری در این رابطه منتشر شده بود، این مراسم مربوط به رونمایی رسمی از گوشی هوشمند NEX 2 است. هر چند این احتمال نیز وجود دارد با اسم دیگری معرفی گردد!

NEX

البته همانگونه که در تصویر دعوت‌نامه مشاهده می‌کنید از این هندست با نام NEX Dual Display Edition (نسخه دارای دو نمایشگر NEX) یاد شده است. با این وجود هنوز هم نمی‌توان خیلی با قطعیت در این رابطه صحبت کرد ولی از آنجاییکه این دعوت‌نامه به صورت رسمی ارسال شده است باید منتظر بمانیم و ببینیم ویوو چه سورپرایزی برایمان دارد.

این مراسم به وقت چین در ساعت 7:30 دقیقه آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود ویوو NEX2 یا هندست ناشناس NEX Dual Display Edition مجهز به 10 گیگابایت رم، پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام، سیستم عامل اندروید 9 پای و دوربین اصلی پشت با دیافراگم f/1.3 معرفی شود.

نمایشگر اصلی نیز با اندازه 6.59 اینچ با برخورداری از قابلیت پخش صدا قطعا جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت. به علاوه شما در قسمت پشت گوشی نیز شاهد وجود صفحه نمایش ثانویه 5.5 اینچی خواهید بود. همچنین کاربر با استفاده از ژست حرکتی سه انگشتی امکان سوئیچ کردن بین دو نمایشگر را خواهد داشت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH