سامسونگ گلکسی A8s با دوربین سه‌گانه و 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد

اسمار‌ت‌فون سامسونگ گلکسی A8s روز دوشنبه و طی برگزاری رویدادی در چین معرفی خواهد شد. پیش از عرضه این هندست، مشخصات کامل آن به‌همراه چندین تصویر از گوشی توسط آژانس ارتباطی چین موسوم به TENAA اعلام شد.

گلکسی A8s به‌همراه یک نمایشگر 6.39 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل روانه بازار می‌شود. این دستگاه برخلاف سایر گوشی‌های سری A سامسونگ فاقد نمایشگر سوپر آمولد بوده و در عوض از یک پنل LCD استفاده می‌کند. با این‌حال گلکسی A8s نخستین اسمارت‌فونی است که با نمایشگرهای Infinity-O سامسونگ ارایه می‌شود.

پردازنده 8 هسته‌ای شامل 4 هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتز قدرت پردازشی گوشی را تامین خواهد کرد. گفته شده که این تراشه از نوع اسنپ‌دراگون 710 است که قلب تپنده هندست‌هایی نظیر شیائومی Mi 8 SE، نوکیا 8.1 و نوکیا X7 به‌شمار می‌رود. 6 یا 8 گیگابایت رم این پردازنده را همراهی نموده و کاربران صرف‌نظر از میزان رم مدل خریداری شده خود می‌توانند از 128 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز بهره‌مند شوند.

دقیقا مشابه اسمارت‌فون گلکسی A7 2018 در قسمت پشتی گلکسی A8s نیز پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه مشاهده می‌شود. دوربین از چیدمانی کاملا متفاوت برخوردار است. دوربین سه‌گانه با حسگرهای 24، 5 و 10 مگاپیکسلی از یک ماژول اشتراکی استفاده نموده و یک فلاش LED نیز در زیر این پیکره‌بندی گنجانده شده است. با این‌حال پیرامون دوربین میانی یک حلقه زرد رنگ مشاهده می‌شود که متعلق به یک فلاش LED دیگر است؛ اگرچه نمی‌توان نسبت به این مساله اطمینان داشت. اسکنر اثرانگشت در فاصله حدودا یک سانتی‌متری از دوربین مستقر شده است. بعلاوه در بخش جلویی گوشی و بر روی پنل نمایشگر، حفره‌ای ایجاد شده که از دوربین 24 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی میزبانی می‌کند.

به گفته وب‌سایت TENAA گلکسی A8s مجهز به یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی بوده و با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این هندست با رنگ مشکی عرضه خواهد شد؛ اما تصاویر ارایه شده، گجت مذکور را با رنگ نقره‌ای تیره همراه با سایه‌های آبی نمایش داده است. قسمت پشتی دستگاه ظاهرا ساختاری فلزی دارد؛ اما با احتمال فراوان از جنس شیشه ساخته شده است. وزن گوشی معادل 173 گرم است و ابعاد آن برابر با 158.4 در 74.9 در 7.4 میلی‌متر خواهد بود.

شما در خصوص اسمارت‌فون گلکسی A8s چه‌طور فکر می‌کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH