تصویر نمونه ‌اولیه سامسونگ گلکسی S10 پلاس در تست‌های داخلی کارخانه منتشر شد

تا رونمایی رسمی از پرچم‌دار گلکسی S10 پلاس سامسونگ تقریبا 3 ماه زمان باقی‌مانده است. تنها چند روز پس از انتشار تصویر ویدیویی 360 درجه‌ای از این اسمارت‌فون، تصویری از نمونه ‌اولیه گلکسی S10 پلاس طی فرآیند تست محصول در یکی از کارخانه‌های شرکت منتشر شده است.

تصویر گوشی گلکسی S10 پلاس بر مبنای فایل‌های CAD

محصول اولیه موردنظر به نسخه آزمایشی گوشی 5G سامسونگ که اوایل هفته جاری به نمایش گذاشته شد، شباهت فراوانی دارد. این هندست مجهز به یک ناچ با ظاهری نسبتا عجیب در گوشه نمایشگر است. با این‌حال این ناچ در واقع از 2 دوربین سلفی میزبانی می‌کند. بعلاوه محصول اولیه از حواشی فوقانی و تحتانی بسیار باریک‌تر در اطراف نمایشگر بهره می‌گیرد و حواشی مذکور احتمالا نمایانگر اندازه نهایی دستگاه هستند. با این‌حال هنگام بررسی لبه‌های جانبی گوشی متوجه خواهید شد که این قسمت، ظاهر نهایی هندست را نمایش نخواهد داد. با این همه انتظار می‌رود سامسونگ مجددا از یک پنل با لبه‌های خمیده استفاده نماید.

متاسفانه تصاویر مربوط به قسمت پشتی محصول اولیه به‌صورت آنلاین منتشر نشده است. اما با توجه به بهره‌گیری این هندست خاص از دوربین‌های تست شده، حضور پیکره‌بندی دوربین چهارگانه با چیدمان افقی امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

تصویری از نمونه اولیه گلکسی S10 پلاس در جریان فرآیند تست درون کارخانه

اواخر ماه فوریه و در جریان رویداد MWC 2019 بایستی شاهد نخستین رونمایی رسمی از پرچم‌دار گلکسی S10 پلاس سامسونگ باشیم. قرار است این اسمارت‌فون با یک نمایشگر آمولد 6.4 اینچی ارایه شود و بر اساس منطقه جغرافیایی از 2 پردازنده اسنپ‌دراگون 855 ساخت کوالکام یا تراشه بومی اگزینوس 9820 سامسونگ استفاده خواهد کرد. صرف‌نظر از این موضوع پیش‌بینی می‌شود که هندست مذکور با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی راهی بازار شود. بعلاوه سیستم‌عامل اندروید 9 پای به‌همراه رابط کاربری One UI سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهد شد. نهایتا براساس شایعات مطرح شده، گلکسی S10 پلاس مجهز به یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH