یک گزارش جدید از قیمت‌گذاری رقابتی اسمارت‌فون‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 خبر می‌دهد

طی چند هفته گذشته گزارشات متعددی به تصمیم احتمالی سامسونگ برای رونمایی از محصولات جدید سری گلکسی M اشاره نمودند. این هندست‌ها در کنار تولیدات اقتصادی سامسونگ شامل سری گلکسی On و گلکسی J یا به‌عنوان جایگزین احتمالی آن‌ها ارایه خواهند شد.

بر اساس گزارش جدیدی از وب‌سایت 91Mobiles، سامسونگ تصمیم گرفته تا اسمارت‌فون‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 را با قیمت‌گذاری بسیار رقابتی روانه بازارهای هندوستان نماید. بنا بر اعلام برخی منابع، گلکسی M10 به دلیل برخورداری از برچسب قیمتی پایین‌تر از 10 هزار روپیه (معادل 140 دلار) به حوزه هندست‌های اقتصادی تعلق خواهد داشت و گلکسی M20 نیز با قیمت 210 دلاری خود حدودا 15 هزار روپیه ارزش دارد و می‌تواند به‌عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با مشخصاتی مناسب‌تر موردتوجه مشتریان قرار گیرد. علاوه بر این بر اساس گمانه‌زنی‌ها احتمالا سامسونگ اسمارت‌فون‌های مذکور را به‌صورت آنلاین می‌فروشد؛ چرا که در این حوزه، رقابتی نفس‌گیر جریان دارد. صرف‌نظر از این موضوع، اطلاعاتی پیرامون مشخصات احتمالی گوشی‌های آینده سامسونگ منتشر شده است. پیش‌تر هر 2 هندست گلکسی M10 و گلکسی M20 با شماره مدل‌های SM-M105F و SM-M205F در فهرست گیک‌بنچ ظاهر شدند و به‌دنبال آن جزئیات فراوان و جالبی پیرامون این دستگاه‌ها فاش شد. یک مورد از اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که گلکسی M20 احتمالا مجهز به یک ناچ قطره‌ای در قسمت جلویی خواهد بود و برای نخستین بار در سال 2018 سامسونگ هندستی را با چنین مشخصه‌ای به بازار عرضه می‌کند.

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گوشی مقرون‌به‌صرفه گلکسی M10 با تراشه اگزینوس 7870 ساخت سامسونگ به‌همراه 3 گیگابایت رم و احتمالا 32 گیگابایت حافظه‌داخلی ارایه خواهد شد. این هندست به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر گلکسی M20 با تراشه اگزینوس 7885 به‌همراه 3 گیگابایت رم در فهرست گیک‌بنچ ظاهر شده است. این اسمارت‌فون اندروید 8.1 اوریو را به‌صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد. ظاهرا بنچمارک آنتوتو اعلام کرده که گلکسی M20 از نمایشگری با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل بهره می‌گیرد و احتمالا در قالب مدلی با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH