آنر ویو 20 امتیاز خارق‌العاده‌ای در بنچمارک آنتوتو کسب کرد!

سه روز پیش بود که تیزری از گوشی آنر ویو 20 (Honor View 20) منتشر شد؛ پرچمداری با طراحی مدرن و کم‌حاشیه، دارای حفره‌ای کوچک در بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی و مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی. اگرچه تا به امروز اطلاعات کمی درخصوص سخت‌افزار این محصول در دسترس بوده است، اما به لطف حضور این هندست در بنچمارک آنتوتو، اکنون چیزهای بیش‌تری درباره آنر ویو 20 می‌دانیم. همراه آی‌تی‌رسان باشید.

مطابق اطلاعات بنچماک آنتوتو، پرچمدار آتی آنر مجهز به تراشه پرقدرت و مدرن کایرین 980 خواهد بود. هم‌چنین 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع پرسرعت UFS 2.1 برای آن در نظر گرفته شده تا حساب ویژه‌ای روی این چینی با اصالت باز کنیم. مطابق انتظار، اندروید 9 پای نیز از ابتدا بر روی این دستگاه اجرا خواهد شد. همان‌گونه که از تصویر فوق مشخص است، گوشی آنر ویو 20 موفق شده که به لطف تراشه کایرین 980، امتیاز بسیار عالی 291,244 را در بنچمارک آنتوتو کسب کند. بد نیست بدانید این امتیاز از ارقام کسب شده توسط اکثر دیوایس‌های پرچمدار سال 2018 هم‌چون گلکسی نوت 9 بسیار بالاتر است.

حال جالب است بدانید که در شایعات اخیر عنوان شده بود این دستگاه قیمتی حدودا 435 دلاری خواهد داشت. با آن‌که آنر چند روز پیش نمونه اولیه این هندست را به نمایش گذاشت، اما در خبرها خواندیم که گوشی آنر ویو 20 به عنوان اولین مقصد خود، از روز 26 دسامبر (13 روز دیگر) در اختیار کاربران چینی قرار خواهد گرفت. معرفی رسمی این محصول برای عرضه جهانی نیز اواخر ماه ژانویه صورت خواهد گرفت. همان‌گونه که در مقدمه این مطلب اشاره کردیم، نمایشگر حفره‌دار برای تعبیه دوربین سلفی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی از ویژگی‌های خاص این محصول خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH