زیر ۳ میلیون تومان

بهترین تبلت‌های زیر 3 میلیون تومان را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

گجت‌ها دنیای اطراف‌مان را محاصره کرده‌اند و تقریبا در دست همه انسان‌ها دیده می‌شوند. فرقی نمی‌کند که چه سنی داشته باشید، شما حتما به یک اسمارت فون، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر نیاز دارید. با کمک‌شان می‌توانیم کارهای روزمره‌ و اعمال حرفه‌ای را انجام دهیم و چیزهای جدیدی یاد بگیریم. یکی از همین دیوایس‌های محبوب، تبلت‌ها هستند. این دستگاه‌ها برادرها و خواهرهای بزرگ‌تر موبایل‌های هوشمند به حساب می‌آیند و با یاری آن‌ها قادریم کارهای خود را در صفحاتی بزرگ‌تر به سرانجام برسانیم. اگر می‌خواهید با بهترین تبلت‌های زیر 3 میلیون تومان آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.


سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 LTE SM-T355

زیر ۳ میلیون تومان

سامسونگ همیشه در ساختن کالاهای دیجیتال مهارت داشته و از سال‌ها پیش وارد بازار تبلت‌ها شده بود. هرساله از مدل‌های جدیدی پرده‌برداری می‌کند تا نظر کاربران را به‌سمت محصولات خود جلب نماید. اتفاقا Galaxy Tab A 8.0 LTE SM-T355 یکی از همین دیوایس‌های دوست‌داشتنی به حساب می‌آید که توانسته در بین بهترین تبلت‌های زیر ۳ میلیون تومان بازار قرار بگیرد. با این‌‌که تولیدکننده ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پیش‌فرض در کنار ۲ گیگابایت رم را در نظر گرفته، قادر به نصب کارت حافظه نیز هستید و می‌توانید تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارتقا دهید. در نتیجه این امکان به شما داده شده است تا اپلیکیشن‌های زیادی را دانلود کنید و از تجربه بازی‌های هیجان‌انگیز اندروید باز نمانید. صفحه ۸ اینچی تبلت انجام کارها را ساده‌تر می‌سازد و کتاب خواندن نیز در Galaxy Tab A 8.0 LTE SM-T355 لذت‌بخش‌تر خواهد شد. قابلیت اتصال به اینترنت نسل چهارم هم برای‌تان تدارک دیده شده تا بدون اتلاف وقت اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را چک کنید و به سر زدن به سایت‌های مورد علاقه خود بپردازید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

ایسوس ZenPad 10 Z301ML

زیر ۳ میلیون تومان

وقتی پای برند ایسوس در میان باشد، ناخودآگاه یاد کیفیت بالا و قدرت بسیار می‌افتیم و ZenPad 10 Z301ML نیز از این قاعده مستثنی نیست. کمپانی تولیدکننده یک طراحی ساده اما جذاب را برای محصول خود در نظر گرفته که در نگاه اول دل کاربر را به‌دست می‌آورد. با این همه، اصلی‌ترین ویژگی تبلت ایسوس، پنل غول‌پیکر و ۱۰ اینچی گجت به شمار می‌رود که انجام طیف گسترده‌ای از کارها را ساده‌تر می‌سازد و ضمنا در ZenPad 10 Z301ML انجام بازی‌ها و خواندن کتاب با لذت‌ بسیار بیش‌تری همراه است. فن‌آوری‌های متعدد به کمک این صفحه‌نمایش آمده‌اند تا کیفیت آن بهبود یابد و رنگ‌ها با زیبایی در دیسپلی نشان داده شوند. هم‌چنین ایسوس محافظی برای نمایشگر ZenPad 10 Z301ML تدارک دیده تا چربی دست و اثر انگشت روی صفحه باقی نماند و جذابیت آن حفظ گردد. این امکان به کاربر داده شده تا با بهره‌گیری از اینترنت نسل چهارم محتواهای دل‌خواه خود را با بالاتری سرعت ممکن دانلود کند و در وقت صرفه‌جویی نماید. از طرفی ZenPad 10 Z301ML گزینه‌ای مطلوب برای علاقه‌مندان به فیلم و انیمیشن‌ها شمرده می‌شود. چراکه سازنده برای این مدل از بلندگوهای استریو سود جسته که صدا را با کیفیت رضایت‌بخشی پلی می‌کنند.

قیمت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

ایسوس ZenPad 8.0 Z380KNL 4G

زیر ۳ میلیون تومان

اگر می‌خواهید تبلتی با قابلیت نصب سیم‌کارت، با قیمتی مناسب و از برندی معتبر خریداری کنید، حتما ZenPad 8.0 Z380KNL 4G را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده تایوانی امکان نصب سیم‌کارت را برای‌تان فراهم کرده و همین‌طور این اجازه داده شده تا با یاری فن‌آوری 4G اینترنت پرسرعت را تجربه کنید. به این ترتیب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را در زمان نسبتا کمی دانلود می‌شوند و وقت‌تان تلف نخواهد شد. دیزاین محصول یکی از مهم‌ترین دلایل خرید یک کالا شمرده می‌شود و ایسوس با استناد بر این موضوع از یک طراحی جذاب برای تبلت خود استفاده کرده. قاب پشتی از جنس پلاستیک با طرح چرم است و به همین خاطر ظاهری کلاسیک و چشم‌گیری پیدا کرده که کیفیت بالای ZenPad 8.0 Z380KNL 4G را به رخ می‌کشد. چیپستی از شرکت کوآلکام قلب تپنده دیوایس را تشکیل داده و با کمکش می‌توانید کارهای روزمره‌تان را در کسری از ثانیه انجام دهید و مطمئن باشید در این مدل با هیچ لگ و کندی مواجه نخواهید شد. گفتنی‌ست سازنده یک نمایشگر ۸ اینچی و با کیفیت راضی‌کننده را برای‌تان در نظر گرفته که تجربه تماشای فیلم و انیمیشن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هوآوی Mediapad T3 7.0 Baggio2-U01C

مایل به خریدن یک تبلت مقرون‌به‌صرفه هستید؟ در نتیجه بی‌تردید اقدام به خرید این تبلت هوآوی کنید. سازنده با در کنار هم قرار دادن یک‌سری از ویژگی‌های جذاب یک تبلت دوست‌داشتنی و البته با قیمت مناسب را تدارک دیده که می‌تواند به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل شود. این امکان به کاربر داده شده تا با استفاده از سیم‌کارت به اینترنت پرسرعت همراه متصل گردد و محتواهای دل‌خواه خود را دانلود نماید. پس می‌توانید با تبلت‌تان نیز به تماس‌ها پاسخ دهید. هوآوی ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان می‌گذارد تا اپلیکیشن‌های ساده را دانلود و نصب کنید و به ذخیره موسیقی‌های مورد علاقه خود بپردازید. البته در صورت لزوم می‌توانید از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت بهره ببرید. صفحه ۷ اینچی و اچ‌دی محصول انجام کارها را ساده‌تر می‌سازد و دیگر لازم نیست با دیسپلی‌های کوچک سر کنید!

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH