گلکسی M20 با دوربین دوگانه و بدنه‌ای فلزی عرضه خواهد شد

پس از آن که چندی پیش تصاویری از پنل جلویی سامسونگ گلکسی M20 لو رفت، امروز شاهد انتشار تصاویری از پنل پشتی این هندست بودیم که به عنوان آخرین تکه‌های پازل شکل و ظاهر تقریبی محصول جدید کره‌ای‌ها را برای ما تکمیل کرد. گلکسی M20 با دوربینی دوگانه و در برخی نسخه‌ها با بدنه‌ای فلزی عرضه خواهد شد.

کمی بالاتر از مرکز اسمارت‌فون در پشت، حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. تصویری هم که از نمای لبه پایینی گرفته شده نشان می‌دهد باید منتظر جک هدفون 3.5 میلی‌متری، درگاه USB-C برای شارژر و همچنین دیگر اتصالات و البته اسپیکر برای این دستگاه باشیم.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به همراه گلکسی M10 برای بازار هند ارایه شوند. دو گوشی یاد شده اولین محصولات خانواده M خواهند بود که پس از تصمیم سامسونگ مبنی بر تغییر نام برخی از هندست‌های خود در بخش میان‌رده و پایین‌رده، به بازار عرضه می‌شوند. در واقع این سری جایگزین اسمارت‌فون‌های گلکسی On خواهند شد که غالبا در بازار هند عرضه می‌شدند.

بر اساس شنیده‌ها، هر دو گوشی وارد مرحله تولید شده و منتظر رونمایی رسمی در هفته یا ماه میلادی پیش رو هستند. قیمت در نظر گرفته شده برای هر دو دستگاه پایین خواهد بود و احتمالا شاهد برچسب قیمتی 10 هزار روپیه برای گلکسی M10 و 15 هزار روپیه برای گلکسی M20 باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH