FlexPai اولین گوشی خم‌شدنی جهان با پردازنده اسنپدراگون 855

بسیاری منتظر بودند که سامسونگ اولین شرکت در جهان باشد که اسمارت‌فونی خم‌شدنی عرضه می‌کند. اما شرکتی تقریبا ناشناخته در چین با نام Royole، چند روز مانده به رونمایی سامسونگ از گوشی خم‌شدنی خود در جریان کنفرانس سان فرانسیسکو، با معرفی نسخه‌ای تجاری از اسمارت‌فون خم‌شدنی خود همه را غافلگیر کرد. حالا در اقدامی دیگر، این شرکت به صورت رسمی لیست پردازنده‌هایی که در محصولات خود استفاده کرده و برای فروش آماده هستند را منتشر کرده است. باور کنیم یا نه، Flexpai اولین هندستی است که با اسنپدراگون 855 آماده فروش است.

در مراسم رونمایی از Flexpai شرکت نامی از پردازنده اسنپدراگون 855 به میان نیاورد، چرا که کوالکام تولید این پردازنده را به صورت رسمی تایید نکرده بود. دیگر بر کسی پوشیده نیست که این پردازنده با توجه به وجود کارت گرافیکی Adreno 640، قوی‌ترین محصول کوالکام در بازار خواهد بود. Flexpai دارای صفحه نمایش امولد 7.8 اینچی و رزولوشن 1920 در 1440 و همچنین نسبت تصویری 4:3 خواهد بود. دوربین به کار رفته در این اسمارت‌فون خم‌شدنی، دو لنز 16 و 20 مگاپیکسلی هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 3800 میلی‌آمپری آن اشاره کرد.

به گفته مسئولان شرکت، Flexpai در سه نسخه عرضه خواهد شد؛ مدل 6/128 گیگابایتی به قیمت 1304 دلار، مدل 8/256 گیگابایتی به قیمت 1449 دلار و مدل 8/512 گیگابایتی که برچسب قیمتی 1884 دلاری خواهد داشت. گفته می‌شود تا انتهای دسامبر سال جاری، عرضه این گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر در فروشگاه‌ها آغاز خواهد شد.

1 در مورد “FlexPai اولین گوشی خم‌شدنی جهان با پردازنده اسنپدراگون 855”

  1. این بی ریخت ضخیم به چه درد میخوره. سامسونگ گند زد. این هم روش. اینا تکنولوژی که هنوز به جایی نرسیده رو دارن می فروشن!؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH