هایلوک

با بهترین دوربین‌های مداربسته هایلوک آشنا شوید (آذرماه 97)

امنیت همیشه جز اولویت‌های انسان بوده و فقط روش تامین آن فرق کرده. به‌عنوان مثال در گذشته انسان با نیزه و چماق با دشمنان یا حیوانات درنده مقابله می‌کرد، ولی حالا می‌توانیم با کمک تکنولوژی بدون این‌که حتی خودمان حضور داشته باشیم، امنیت خانه یا محل کارمان را تضمین نماییم. یکی از دیوایس‌های محبوب بازار دوربین‌های مداربسته هستند که به کاربر این اطمینان را می‌دهند که دزد تشخیص داده شده و امنیت در هر زمان و موقعیتی حفظ خواهد شد. اگر به‌دنبال چنین محصولاتی هستید، با ما همراه باشید تا بهترین‌های هایلوک رو معرفی کنیم.


IPC-T240H

هایلوک

اگر می‌خواهید دوربینی با کیفیت بسیار بالا و فن‌آوری‌های متعدد داشته باشید، بی‌تردید IPC-T240H را جز انتخاب‌های اصلی خود قرار دهید. تولیدکننده با بهره‌گیری از مواد مقاوم، استحکامی بی‌نظیر برای دستگاه تدارک دیده و مطمئن باشید در شرایط سخت دوام خواهد آورد. فرقی نمی‌کند که محیط بارانی یا پر از گردوغبار باشد، IPC-T240H همچنان به کار خود ادامه خواهد داد. قابلیت چرخش یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی گجت هایلوک به شمار می‌رود. به این ترتیب دوربین می‌تواند زاویه دید خود را افزایش داده و قسمت بزرگی را زیر نظر داشته باشد. اگر به‌دنبال زوم روی سوژه‌ها هستید، این محصول گزینه‌ مناسبی برای‌تان محسوب می‌شود. سازنده از فن‌آوری زوم دیجیتال در IPC-T240H سود جسته تا قادر به بزرگ‌نمایی روی سوژه باشید. خوش‌بختانه کمپانی تولیدکننده از قابلیت دید در شب در این دوربین مداربسته بهره گرفته تا بتوانید در هر زمانی از IPC-T240H استفاده کنید. کیفیت فیلم‌برداری جز مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته به حساب می‌آید و IPC-T240H از این قاعده مستثنی نیست. ویدیوها با رزولوشن مناسبی ضبط می‌شوند و جزئیات رضایت‌بخشی در تصاویر مشاهده خواهند شد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

THC-D340-VF

هایلوک

کیفیت لنز برای خریداران دوربین‌های مداربسته بسیار مهم است و برای همین تولیدکنندگان نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند. هایلوک از چنین قانونی تبعیت می‌کند. این کمپانی تا حالا مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده که هر کدام‌شان تکنولوژی‌های خاص خود را دارند و از قابلیت‌های جذابی و همین‌طور لنزی با رزولوشن بالا سود می‌برند. THC-D340-VF از لنز با رزولوشن مناسب بهره می‌جوید که نیازهای کاربران را پوشش داده و گزینه‌ای مطلوب بین مدل‌های دیگر بازار محسوب می‌شود. ابعاد مناسب THC-D340-VF باعث شده تا به‌راحتی در گوشه‌ها و فضاهای نسبتا کوچک قرار بگیرد و مطمئن باشید مشکلی در استفاده از این دوربین در خانه‌ یا محل کارتان نخواهید داشت. گفتنی‌ست اتصال از طریق سیم مثل بقیه گجت‌های این رنج قیمتی صورت می‌گیرد. دید در شب قابلیتی اساسی در دوربین‌های مداربسته است که می‌تواند دلیلی برای خرید آن دستگاه باشد. هایلوک هم به این مسئله پی برده و THC-D340-VF را با قابلیت دید در شب روانه بازار نموده. به این ترتیب قادرید در هر زمانی از دیوایس مذکور استفاده کنید. در شهرهای بارانی و مرطوب زندگی می‌کنید؟ دوست‌ دارید دوربین مداربسته در محیط بیرون نصب نمایید؟ اصلی مشکلی نیست. THC-D340-VF در برابر آب شیرین مقاومت نسبتا زیادی دارد و حتی هنگام باران هم به ضبط ویدیو می‌پردازد.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

THC-T320-VF

هایلوک

در حقیقت، این مدل با دستگاه قبلی شباهت‌های زیادی دارد و شاید بیش‌ترین اختلاف‌شان در طراحی باشد. THC-T320-VF مثل دیگر دیوایس‌های هایلوک از مقاومت خوبی بهره می‌گیرد و همین سبب محبوبیت این گجت شده. فرقی نمی‌کند که در چه مکانی از این دوربین مداربسته استفاده کنید. THC-T320-VF حتی در زیر باران و شرایط پر از گردوغبار به ضبط فیلم ادامه می‌دهد. هم‌چنین شرکت سازنده، لنزی با کیفیت راضی‌کننده در محصول خود قرار داده تا ویدیوها از جزئیات مناسبی برخوردار باشند. تولیدکننده با بهره‌گیری از فن‌آوری دید در شب این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمانی از دستگاه هایلوک بهره بجویید و فورا دزدها را شناسایی کنید!

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

THC-B140-P

هایلوک

همان‌طور که برای کاربران کیفیت لنز بسیار مهم است، قیمت نیز در اولویت مشتری قرار دارد. به این ترتیب محصولاتی پرفروش خواهند شد که مقرون‌به‌صرفه و همچنین شامل قابلیت‌های زیادی باشند. بی‌شک THC-B140-P هایلوک نیز یکی از همین دیوایس‌ها شمرده می‌شود که طیف گسترده‌ای از فن‌آوری‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. پیش از همه، لنز باکیفیت جز اصلی‌ترین دلایل برای خرید این مدل به حساب می‌آید و مطمئن باشید دوربین مداربسته مذکور ویدیوهایی با جزئیات قابل قبول ثبت خواهد کرد. اگر در شهرهای بارانی زندگی می‌کنید یا خانه‌ای در کنار دریا دارید، پس بهتر است دستگاهی مقاوم در برابر آب بخرید. THC-B140-P در شرایط مختلف دوام می‌آورد و حتی کارش را در هوای آلوده و مملو از گردوغبار ادامه می‌دهد.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH