ایسوس ذن‌فون 5 مکس در گیک‌بنچ رویت شد

اوایل سال جاری میلادی بود که ایسوس در کنگره جهانی موبایل، از چند اسمارت‌فون جدید به نام‌های ایسوس ذن‌فون 5، ایسوس ذن‌فون 5Z و ذن‌فون 5 لایت رونمایی کرد. دیگر اسمارت‌فون این خانواده ایسوس ذن‌فون 5 مکس نام دارد که انتظار می‌رفت در طول سال معرفی شود، حتی در بنچمارک گیک‌بنچ نیز این هندست رویت شد که به اندروید 8 اوریو مجهز شده بود.

این اسمارت‌فون هنوز هم به صورت رسمی تایید نشده است، با این حال به‌تازگی این هندست دوباره در گیک‌بنچ ظاهر شده است، اما این بار به‌جای اندروید 8 از اندروید 9 پای استفاده می‌کند. ذن‌فون 5 مکس به نسبت نسل قبلی یعنی ذن‌فون 4 مکس از باتری بزرگ‌تری استفاده می‌کند. این هندست از 4 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 660 بهره می‌برد که به هشت هسته پردازشی مجهز شده است. احتمال می‌رود نسخه‌های متفاوتی با رم بیش‌تر نیز وجود داشته باشد.

گیک‌بنچ دیگر اطلاعات این اسمارت‌فون را نشان نمی‌دهد، با این حال انتظار می‌رود در ذن‌فون 5 مکس شاهد استفاده از یک باتری پرظرفیت، نمایشگر بدون حاشیه و دوربین سلفی و اصلی دوگانه باشیم. با توجه به اینکه ایسوس ذن‌فون 4 مکس، مشخصات قدرتمندی را در کنار قیمت مناسب ارایه می‌داد، انتظار می‌رود نسل جدید نیز از همین مزایا بهره‌مند باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH