جی‌بی‌ال

با بهترین اسپیکرهای JBL آشنا شوید (آذرماه 97)

موزیک به بخش جداناشدنی زندگی‌ها تبدیل شده و عملا بدون آن نمی‌توانیم برخی از کارها را انجام دهیم. به‌عنوان مثال اکثر کاربران هنگام دویدن یا پیاده‌روی پلی‌لیست خود را پخش می‌کنند و به‌لطف موسیقی نیروی بیش‌تری برای انجام فعالیت‌ مورد نظرشان می‌گیرند. حتی در زمان استراحت و خواب نیز موزیک ما را همراهی می‌کند. برای همین دیوایس‌های مختلفی در حوزه صدا معرفی شده‌اند که هر کدام‌شان قابلیت‌هایی را در اختیارمان می‌گذارند. اسپیکرها یکی از همین گجت‌ها شمرده می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین بلندگوهای JBL آشنا شوید.


OnBeat Micro

جی‌بی‌ال

برای یک بلندگو چیزی بیش‌تر از کیفیت پخش صدا اهمیت ندارد. JBL نیز به این موضوع توجه نموده و OnBeat Micro را به آخرین فن‌آوری‌ها و استانداردها مجهز کرده. این مدل از کیفیت پخش سطح بالایی برخوردار است و موزیک‌های دل‌خواه‌تان را با وضوح مناسب و باس مطلوب پلی می‌نماید. به این ترتیب جزئیات آهنگ‌ها به‌خوبی شنیده می‌شوند و مطمئن باشید چیزی را از دست نخواهید داد. خوش‌بختانه OnBeat Micro از پورت ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند و در نتیجه با بیش‌تر گوشی‌های بازار سازگار است. هم‌چنین درگاه لایتنینگ هم در نظر گرفته شده تا یوزرهای آی‌فون نیز قادر به اجرای پلی‌لیست خود باشند. دکمه‌هایی هم روی بدنه فراهم آمده تا بدون لمس موبایل‌تان ولوم را کم و زیاد کنید یا پخش موزیک را متوقف نمایید. در OnBeat Micro پایه‌ای برای دستگاه‌های اپل تعبیه گشته تا گوشی هوشمندتان را روی آن قرار داده و بدون نگرانی به موسیقی‌ها گوش دهید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Playlist

جی‌بی‌ال

بلوتوث‌های وایرلس بخش بزرگی از بازار را تصاحب کرده‌اند و هرساله کمپانی‌های بسیاری از مدل‌های مختلف پرده برمی‌دارند. JBL هم در این حوزه وارد شده و تا حالا گجت‌های جذابی را عرضه نموده. بی‌تردید Playlist یکی از همین دیوایس‌ها به حساب می‌آید که فروش زیادی را تجربه کرده و توانسته نظر کاربران حرفه‌ای را به‌سمت خود جلب کند. پیش از هر چیزی، دیزاین‌ دستگاه چشم‌ها را خیره می‌کند. تولیدکننده یک طراحی ساده اما چشم‌گیر برای اسپیکر خود تدارک دیده که می‌تواند دلیلی برای خرید این بلندگو باشد. وزن کم Playlist باعث شده تا در کلاس گجت‌های قابل‌حمل‌ قرار بگیرد و بتوانید به‌راحتی آن را حمل کرده و برای مثال به سفر ببرید. در نتیجه در هر مکانی قادر به پخش پلی‌لیست‌تان خواهید بود. کیفیت پخش صدا محرک اصلی برای خرید یک اسپیکر است و برای همین سازنده این مسئله را در اولویت خود قرار داده. به‌صورت کلی Playlist با کیفیتی بالا به پخش موزیک‌ها می‌پردازد و جزئیات آهنگ‌ها را بدون هیچ کم و کاستی پخش می‌نماید.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

Flip 4

جی‌بی‌ال

دیزاین در اسپیکرهای قابل‌حمل از اهمیت بسیاری برخوردار است. چراکه این دیوایس‌ها همیشه همراه‌تان هستند و باید از طراحی جذاب و همین‌طور مهندسی‌شده‌ای برخوردار باشند. از آن‌جا که جی‌بی‌ال جز برترین برندهای حوزه صدا شمرده می‌شود، بعید نیست محصولاتش از آخرین تکنولوژی‌ها و قابلیت‌ها سود ببرند. Flip 4 از این قانون تبعیت می‌کند. در حقیقت طراحی مدرن و ساده گجت نظر هر کسی را جلب می‌نماید. اتصال از طریق فناوری بلوتوث صورت می‌گیرد و به‌لطف ورژن جدید این تکنولوژی قطع و وصلی‌ها بسیار کم‌تر شده. در ضمن می‌توانید از فواصل دورتر با اسپیکر ارتباط برقرار کنید و لزومی ندارد اسمارت فون‌تان را در کنار بلندگو بگذارید. کیفیت پخش صدا حتی یوزرهای حرفه‌ای را راضی می‌کند و وضوح عالی یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Flip 4 به حساب می‌آید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

Clip2

جی‌بی‌ال

با توجه به وزن و ابعاد Clip2، این مدل در زمره گجت‌های قابل‌حمل قرار می‌گیرد. به این ترتیب بدون دردسر می‌توانید اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال را با خود حمل کنید و مثلا آن را به مسافرت ببرید. پس در هر زمان و مکانی قادر به گوش دادن موسیقی‌های مورد علاقه خود هستید. هم‌چنین دیزاین زیبای Clip2 موجب افزایش محبوبیش گشته و به انتخاب اول کاربران در رنج قیمتی زیر ۱ میلیون تومان تبدیل گشته. اما با این همه، اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک بلندگو، کیفیت پخش صدای آن است. از این رو تولیدکننده کیفیتی کم‌نظیر را برای محصول خود تدارک دیده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. Clip2 موسیقی‌ها را با وضوح بالا پلی می‌نماید و مطمئن باشید چیزی را از قلم نمی‌اندازد. جی‌بی‌ال یک باتری با عمر مناسب در اختیارتان گذاشته تا ساعت‌ها بتوانید به موزیک‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

Go

جی‌بی‌ال

اسپیکرهای بلوتوثی با تمام خوبی‌های‌شان، ضعف‌های بزرگی دارند. بعضا باتری آن‌ها عمر کمی دارد و همین باعث ایجاد محدودیت برای کاربر می‌شود. ولی از طرفی شما را از شر سیم‌ها خلاص می‌کنند و دیگر نیازی نیست حتما موبایل‌تان را در کنار بلندگو قرار دهید. بای حل تمام این مشکلات، جی‌بی‌ال راه‌کاری را ارایه داده. Go هم از طریق سیم و هم با کمک فن‌آوری بلوتوث موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را پخش می‌کند. فرقی نمی‌کند که با چه تکنولوژی به این مدل متصل شوید، موزیک‌ها با کیفیت مطلوب پلی خواهند شد و در هر زمان و مکانی قادر به استفاده از Go هستید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

1 در مورد “با بهترین اسپیکرهای JBL آشنا شوید (آذرماه 97)”

  1. در مورد مدل playlist باید عرض کنم خدمت شما که گفتین قابل هم هستش اما باتری نداره و یه اسپیکر رومیزی هم دقت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH