فریم‌های خمیده جدیدترین مشکل آی‌پد پرو 2018

بلافاصله پس از عرضه آی‌پد پرو 2018 چندین و چند شکایت در فضای مجازی انتشار یافت که کاربران گفته بودند فریم دستگاه خریداری شده کج است. اپل در واکنش به این موضوع، بیان کرد که این مشکلات در فرآیند تولید به وجود آمده است و مساله حادی نخواهد بود. در ادامه کوپرتینویی‌ها برای آرام کردن خریداران ابراز کردند که مشکل خمیدگی فریم بیشتر نخواهد شد و در طول زمان تاثیری بر روی عملکرد دستگاه نخواهد گذاشت. همین صحبت‌ها نشان از آن دارد که خبری از تعویض آی‌پد پروهای خمیده نخواهد بود.

این مشکل طی فرآیند خنک‌سازی قطعات فلزی و پلاستیکی به کار رفته شده در دستگاه به وجود می‌آید. شکایت کاربران حکایت از آن دارد که بیشتر مدل‌های LTE گریبان‌گیر این مساله شده‌اند و تنها تعداد کمی از دارندگان مدل‌های وای‌فای این مساله را گزارش کرده‌اند. تفاوت این دو مدل به نوار پلاستیکی برمی‌گردد که در مدل LTE فلز را از دو طرف برای دریافت سیگنال‌های data connectivity جدا می‌سازد.

هنوز هیچ یک از دارندگان آی‌پد پرو گزارشی در خصوص از کار افتادن دستگاه خود به سبب این مشکل منتشر نکرده‌اند. برخی از کاربران نیز به شوخی در مورد این مساله پرداخته‌اند و در پست‌هایی بیان کرده‌اند که اگر 949 دلار برای نسخه 11 اینچی و یا 1149 دلار برای مدل 12.9 اینچی آی‌پد پرو 2018 داده باشید، از جمله دارندگان اولین آی‌پدهای انعطاف‌پذیر، حتی پیش از معرفی رسمی دستگاه‌های سامسونگ و هواوی در نمایشگاه MWC 2019 خواهید بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH