Nokia

آپدیت اندروید 9 برای گوشی نوکیا 8 منتشر شد

مدتی طول کشید تا شرکت HMD Global نسخه نهایی و پایدار اندروید پای را بر روی نوکیا 8 منتشر کند، اما در نهایت این اتفاق افتاد. مدیر تولید ارشد این شرکت، Juho Sarvikas با انتشار توییتی خبر مذکور را با کاربران به اشتراک گذاشته است. بدین ترتیب حالا دارندگان پرچم‌دار سال 2017 نوکیا می‌توانند طعم پای را بر روی گوشی‌های خود امتحان کنند.

اما اینطور که به نظر می‌رسد این تنها ظاهر قضیه است و افرادی که این به‌روزرسانی را دریافت و نصب کرده‌اند، از نبود ویژگی‌هایی چون Digital Wellbeing و Adaptive Battery و همچنین App Actions گلایه می‌کنند. با این تفاسیر کاربران ابراز کرده‌اند که تنها به قطره‌ای از دریای اندروید پای دست یافته‌اند.

اما شرکت فنلاندی خیلی زود دست به کار شده و به نگرانی‌های کاربران پاسخ داده است. Nokia Power User اعلام کرده که قابلیت Adaptive Battery در حال گذراندن تست‌های مختلف است و به زودی در قالب آپدیتی دیگر بر روی نوکیا 8 عرضه خواهد شد. از طرف دیگر HMD بیان کرده است که قابلیت‌های Digital Wellbeing و App Actions تنها بر روی اندروید وان و گوشی‌های پیکسل گوگل قابل دسترسی است. با این وجود شرکت دست به مذاکراتی با گوگل زده تا مجوز استفاده از قابلیت‌های ذکر شده را بر روی هندست‌های تولیدی خود کسب کند.

Sarvikas در توییت منتشر شده خود در پاسخ به یکی از کاربران که از زمان عرضه این به‌روزرسانی بر روی نوکیا 8 سیروکو سوال پرسیده بود، گفته است پس از نوکیا 8، عرضه اندروید پای برای مدل سیروکو در نوبت انتشار قرار خواهد گرفت. البته که وی به تاریخ مشخصی اشاره نکرده، اما بسیاری از دارندگان این گوشی امیدوارند که به زودی از اندروید پای بر روی هندست خود بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH