هارد دیسک اکسترنال

بهترین هاردهای اکسترنال‌ در رنج قیمتی زیر 700 هزار تومان

در عنصر انفجار اطلاعات هر کاربری روزانه دیتاهای بسیاری را رد و بدل می‌کند و از این رو نیاز به دستگاه‌هایی برای ذخیره اطلاعات حس می‌شود. تولیدکنندگان از دیوایس‌های مختلفی پرده برداشته‌اند که یکی از بهترین آن‌ها هارد دیسک اکسترنال نام دارد. با کمک این گجت‌ها می‌توانیم دیتاهای خود را برای همیشه در جایی امن ذخیره کنیم و حتی برخی از هاردها قابل‌حمل هستند و قادریم آن‌ها را به مسافرت ببریم. اگر به‌دنبال خرید این دیوایس‌ها هستید و در عین حال می‌خواهید با برترین‌ هاردهای اکسترنال‌ در رنج قیمتی زیر ۷۰۰ هزار تومان آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


سیگیت Backup Plus Slim

هارد دیسک اکسترنال

ظرفیت برای یک هارد اکسترنال بسیار مهم است و از این رو سیگیت ظرفیتی بالا را برای محصول خود در نظر گرفته است. ۲ ترابایت، نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند و می‌توانید طیف گسترده‌ای از محتواها را ذخیره نمایید. وزن دستگاه باعث شده تا در کلاس هاردهای قابل‌حمل قرار بگیرد. به این ترتیب قادرید Backup Plus Slim را به سفر ببرید و در هر موقعیت و زمانی از آن بهره ببرید. رابط‌ یو‌اس‌بی 3 در بدنه به‌چشم می‌خورد و نوید سرعت بالا در انتقال اطلاعات را به کاربر می‌دهد. گفتنی‌ست این مدل از سیستم‌عامل‌های محبوب ساپورت می‌کند. قابلیت‌ بک‌آپ هم در نظر گرفته شده تا با چند کلیک از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

ای‌دیتا HD720

هارد دیسک اکسترنال

هاردهای اکسترنال‌ ای‌دیتا به مقاومت‌ و قابل‌حمل بودن‌شان مشهور هستند. HD720 از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده هارد یک ترابایتی خود را در برابر عوامل بسیاری مقاوم کرده. به‌عنوان مثال قادرید از دیوایس تایوانی در شرایط مرطوب و حتی بارانی استفاده کنید. هم‌چینن HD720 با چند ضربه مشکلی برایش پیش نمی‌آید و در موقعیت‌های غیرعادی دوام خواهد آورد. اما سرعت انتقال اطلاعات برای هاردهای اکسترنال‌ بسیار ضروری‌ست و خوش‌بختانه این مورد در دستگاه ای‌دیتا دیده می‌شود. رابط یو‌اس‌بی ۳ فراهم آمده تا چند گیگابایت تنها در چند ثانیه منتقل گشته و به‌لطف HD720 مطمئن باشید دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد. ساپورت از سیستم‌عامل‌های مختلف یکی از ویژگی‌های مهم هارد دیسک اکسترنال مذکور به شمار می‌آید و به‌خاطر همین بسیاری از کاربران قادر به استفاده از HD720 خواهند بود.

قیمت: ۶۸۰ هزار تومان

سیلیکون پاور Power Stream S03

هارد دیسک اکسترنال

دیزاین جذاب می‌تواند دلیلی برای خرید یک دیوایس باشد. محصول سیلیکون پاور از یک طراحی ساده و مدرن بهره می‌گیرد که نظر هر کسی را جلب می‌کند. ظرفیت ۱ ترابایتی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها و عکس‌های‌تان را برای همیشه ذخیره کنید. وزن بسیار کم دستگاه باعث شده تا جز هاردهای قابل‌حمل به حساب بیاید. به این ترتیب قادرید Power Stream S03 را به مسافرت ببرید و در هر موقعیتی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. رابط یو‌اس‌بی ۳ هم در اختیارتان قرار دارد تا با سرعتی کم‌نظیر به انتقال دیتاها بپردازید و در زمان صرفه‌جویی کنید. Power Stream S03 از سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند و از این رو طیف وسیعی از یوزرها قادر به بهره‌گیری از محصول سیلیکون پاور هستند.

قیمت: ۶۳۰ هزار تومان

اپیسر AC632

هارد دیسک اکسترنال

مقاومت کافی برای هارد اکسترنال‌ در اولویت است و یکی از دلایل اصلی برای خرید یک دیوایس شمرده می‌شود. AC632 هم جز دستگاه‌هایی با عمر بالا به حساب می‌آید که در برابر بسیاری از عوامل مقاوم است. به‌طور کلی این هارد یک ترابایتی از اطلاعات شما در شرایط سخت محافظت می‌کند و حتی هنگام شوک مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. رابط یو‌اس‌بی ورژن ۳.۱ سرعتی بالایی را در حین انتقال اطلاعات به ارمغان می‌آورد و دیگر لزومی ندارد ساعت‌ها برای رد و بدل دیتاها وقت‌تان را تلف نمایید. هم‌چنین AC632 به‌لطف وزن خود در کلاس هارد اکسترنال‌ قابل‌حمل قرار می‌گیرد و قادرید آن را به سفر ببرید و در این صورت اطلاعات ضروری‌تان همیشه همراه شما خواهد بود. خوش‌بختانه اپیسر دیزاین را هم فراموش نکرده. AC632 از یک طراحی زیبا و چشم‌گیر سود می‌برد و برای همین به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل شده است.

قیمت: ۵۷۰ هزار تومان

وسترن دیجیتال Elements

هارد دیسک اکسترنال

اگر بخواهیم از محبوب‌ترین هاردهای اکسترنال‌ یاد کنیم، نباید Elements وسترن دیجیتال را فراموش کنیم. این دستگاه به‌لطف قابلیت‌های بسیار و ارزش خرید بالا به گزینه‌ اصلی کاربران تبدیل شده. در واقع وزن تقریبا ۱۴۰ گرمی و ابعاد مناسب گجت موجب گشته تا قابل‌حمل به حساب بیاید و بتوانید آن را در هر کجا همراه خود داشته باشید. دیزاین ساده و زیبا هم دلیل دیگری برای خرید Elements شمرده می‌شود. ظرفیت ۱ ترابایتی نیاز اکثر یوزرها را پوشش می‌دهد و قادرید عکس‌ها، ویدیوها و برنامه‌های مورد علاقه خود را ذخیره نمایید. Elements به رابط یو‌اس‌بی ۳ هم مجهز گشته و انتقال اطلاعات با حداکثر سرعت ۵ گیگابایت در ثانیه انجام می‌گیرد. به این ترتیب وقت‌تان تلف نخواهد شد. هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال از طیف گسترده‌ای از نسخه‌های ویندوز پشتیبانی می‌کند و حتی کاربران مک هم قادر به بهره‌گیری از Elements هستند.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

2 در مورد “بهترین هاردهای اکسترنال‌ در رنج قیمتی زیر 700 هزار تومان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH