در بررسی DxOMark، گوشی پیکسل 3 به عنوان بهترین گوشی تک دوربینه اندرویدی معرفی شد

سرانجام DxOMark، نتایج بررسی‌های خود از تست گوشی پیکسل 3 گوگل را منتشر نمود. در نتیجه کلی، این هندست جذاب امتیاز 101 را به خود اختصاص داده است. در این بین برای عکس توانسته امتیاز 103 و برای ویدیو امتیاز 98 را از آن خود نماید. با این امتیاز پیکسل 3 موفق شد به همراه گوشی آی‌فون XR اپل مشترکاً در رتبه پنجم قرار بگیرد.

پیکسل 3

این امتیاز با بررسی معیار‌های مختلفی از جمله میزان دامنه دینامیکی پیکسل 3، حفظ و وضوح جزییات، عملکرد فلاش در عکس و جزییات، پایین بودن میزان نویز و کارایی پایداری و حفظ ثبات در ویدیو، به این هندست تعلق گرفته است. طبق یافته‌های DxO، گوشی پیکسل 3 نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود در چند بخش دارای بهبود‌هایی بوده، به خصوص در افکت بوکه و میزان و نحوه زوم بیشترین پیشرفت را داشته است. به علاوه باید توجه داشت که گوشی پیکسل 3 در دو سه سال اخیر یکی از معدود دستگاه‌های رده بالایی است که از تک دوربین در پشت دستگاه استفاده می‌کند و به نوعی سردمدار ترویج و پیروی از این سبک ساختاری در گوشی‌های هوشمند است!

همچنین DxO به این نکته اشاره داشت که در تصاویر گرفته شده در نور کم، به میزان کمی دارای تشدید نویز روشنایی و سایه‌دار شدن رنگ‌ها یا به سیاهی زدن رنگ‌ها و در نور زیاد (آفتاب کامل) دچار حالت روح (سیاه و سفید شدگی) و مصنوعی به نظر رسیدن برخی قسمت‌ها بوده است.

در پایان این بررسی، DxO گوشی پیکسل 3 گوگل را به عنوان برترین هندست تک دوربینه اندرویدی و همسان با گوشی آی‌فون XR اپل معرفی کرد. البته باید به این مسئله نیز توجه کنید که تست Night Sight جزو معیار‌های لحاظ شده در بررسی توسط DxO قرار نمی‌گیرد. با این حال باز هم امتیاز کسب شده توسط پیکسل 3، بسیار قابل ملاحظه و عالی بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH