می نوت‌بوک ایر با نمایشگر 12.5 اینچی و قیمت‌گذاری 3999 یوان معرفی شد

حدودا 1 ماه پیش کمپانی شیائومی از نسخه کامپکت 13.3 اینچی می نوت‌بوک ایر خود رونمایی کرد. اکنون نیز این شرکت مدل جمع‌وجورتر سری می نوت‌بوک ایر با نمایشگر 12.5 اینچی را معرفی نمود. قیمت‌گذاری جدیدترین نوت‌بوک شیائومی معادل با 3999 یوان (حدودا 579 دلار) است که این مبلغ تقریبا برابر با 42 هزار روپیه خواهد بود. با این‌حال متاسفانه هنوز فروش رسمی لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی در هندوستان آغاز نشده است. به‌عنوان مقایسه جالب است بدانید قیمت نسخه 13.3 اینچی با مدل 12.5 اینچی این لپ‌تاپ کاملا برابر است؛ اما این محصول با پردازنده نسل هشتمی Core i3 اینتل به‌همراه 8 گیگابایت رم ارایه می‌شود.

با نگاهی به مشخصات لپ‌تاپ جدید متوجه خواهیم شد که این دستگاه مجهز به یک نمایشگر فول اچ‌دی است و همانند سایر نوت‌بوک‌های هم‌رده خود از حواشی باریکی با پهنای تنها 5.7 میلی‌متر بهره خواهد برد. طراحی این محصول با نسخه 13.3 اینچی کاملا مشابه است. بعلاوه این لپ‌تاپ دارای وزن 1.07 کیلوگرمی و ضخامت حدودا 12.9 میلی‌متری خواهد بود. شیائومی درون قاب فشرده محصول از پردازنده نسل هفتم Core i5 همراه با 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره گرفته است.

عدم ارایه هرگونه توضیحات پیرامون ظرفیت باتری این لپ‌تاپ مسئله تعجب‌آوری نیست. با این‌حال کمپانی ادعا کرده که باتری مذکور انرژی لازم برای فعالیت 11.5 ساعته دستگاه را فراهم می‌کند. این لپ‌تاپ با سیستم‌عامل ویندوز 10 و درگاه USB Type-C عرضه شده و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌نماید. می نوت‌بوک ایر 12.5 اینچی رسما معرفی شده است؛ اما زمان دقیق آغاز فروش آن هنوز مشخص نیست. با این‌حال انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شرایط فعلی تغییر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH