آنر 8A و 8A پرو گواهی‌نامه اتحادیه وای‌فای را دریافت کردند

برند زیرمجموعه هواوی یعنی آنر در اوایل سال آینده چندین گوشی تلفن‌همراه را عرضه خواهد کرد. اخیرا اسمارت‌فون‌های آنر 8A و آنر 8A پرو در وب‌سایت آژانس چینی صدور گواهینامه موسوم به TENAA و وب‌سایت روسی EEC مشاهده شدند.

این وب‌سایت‌ها اعلام کردند که آنر 8A با چندین شماره مدل شامل JAT-AL00، JAT-TL00 و JAT-L29 تولید می‌شود. بعلاوه چندین مدل دیگر از قبیل JAT-LX1، JAT-LX3، JAT-L41، JAT-AL00 و JAT-L29 نیز گواهی‌نامه اتحادیه وای‌فای را دریافت نموده‌اند.

براساس اطلاعات گواهی‌نامه وای‌فای هر 2 دستگاه مذکور مجهز به باند وای‌فای a/b/g/n منفرد با فرکانس 2.4 گیگاهرتز هستند. متاسفانه وب‌سایت‌ها به مشخصات این گوشی‌ها هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده‌اند؛ اما تا این لحظه همگی می‌دانیم که سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای بر روی کلیه مدل‌ها اجرا خواهد شد.

بعلاوه فهرست TENAA نشان می‌دهد که آنر 8A به‌همراه یک نمایشگر 6.08 اینچی از نوع LCD و با رزولوشن اچ‌دی پلاس و پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز عرضه خواهد شد. این گوشی با 3 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

از نظر ساختار دوربین پیش‌بینی می‌شود که آنر 8A از یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده نماید. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، این هندست نسخه بتای اندروید 9.0 پای را اجرا خواهد کرد و یک باتری مناسب 3000 میلی‌آمپرساعتی نیز انرژی موردنیاز دستگاه را تامین می‌کند. این گوشی با رنگ‌های شاخصی نظیر آبی، مشکی، طلایی و قرمز روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH