گلکسی S10 دارای حالت ویژه‌ای برای عکس‌برداری در شب خواهد بود

کمپانی گوگل چندی پیش گوشی‌های پرچمدار خود را به قابلیت Night Sight یا همان دید در شب مجهز کرد تا کاربران بتوانند در تاریکی شب نیز عکس‌های خوبی بگیرند. البته این قابلیت کمی بعد در قالب آپدیت نرم‌افزاری به دیگر پیکسل‌ها نیز راه یافت. حال در جدیدترین گزارشات آمده که گوشی گلکسی S10 قرار است قابلیتی مشابه حالت دید در شب پیکسل‌های گوگل داشته باشد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

تصویری از مقایسه توانایی دوربین پیکسل 3 و آی‌فون Xs در شرایط نوری ضعیف

حالت دید در شب مختص گوشی‌های گوگل نبوده و دیگر تولیدکنندگان نیز به نحوی تکنولوژی‌های مشابه آن را در اسمارت‌فون‌های خود گنجانده‌اند. برای مثال، وان‌پلاس و هواوی چنین قابلیتی را به ترتیب تحت عناوین Nightscape و Night Mode به محصولات خود آورده‌اند. حال بر اساس گزارشی که از سوی XDA Developers منتشر شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد چنین قابلیتی را با نام Bright Night به گوشی‌های سری گلکسی S10 بیاورد. XDA این شواهد را از روی یک سری کد مربوط به نسخه آزمایشی اندروید 9 پای و رابط کاربری One UI که برای گوشی گلکسی نوت 9 منتشر شده بود، پیدا کرده است. در این کدها به وضوح نام Bright Night دیده شده که شامل دستورات خاصی برای روشن‌تر کردن تصاویر ثبت شده می‌شود.

کدهایی که نشان‌دهنده وجود قابلیتی با نام Bright Night است

XDA ادعا کرده که سامسونگ تا چند ماه این قابلیت را به گوشی‌های گلکسی S10 محدود خواهد کرد و سپس آن را برای دیگر گوشی‌هایش منتشر می‌کند. برای نمونه قابلیت ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن که در ابتدا منحصرا در اختیار گوشی گلکسی S9 قرار داشت، کمی بعد در قالب به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 عرضه شد. انتظار داریم سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S10 در نیمه دوم ماه فوریه و هم‌زمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH