فهرست 24 گوشی سامسونگی واجد شرایط برای دریافت به‌روزرسانی اندروید پای منتشر شد

اخیرا سامسونگ انتشار به‌روزرسانی اندروید 9 پای برای اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را آغاز کرد. با این‌حال شرکت کره‌ای از طریق اپلیکیشن Samsung Members نقشه‌راه خود برای عرضه به‌روزرسانی اندروید پای را اعلام کرد و از زمان انتشار آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید برای 11 دستگاه ساخت خود پرده برداشت.

بر اساس برنامه‌ریزی زمانی، اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در ماه ژانویه 2019 به‌روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت می‌کنند. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای سری گلکسی S9 را آغاز نموده است. تا ماه ژانویه مدل‌هایی از گلکسی S9 و S9 پلاس که طرف قرارداد اپراتورهای مخابراتی هستند نیز احتمالا آخرین نرم‌افزار اندروید را دریافت خواهند کرد. همچنین در ماه فوریه به‌روزرسانی اندروید 9 پای برای فبلت گلکسی‌نوت 9 منتشر می‌شود. در ماه مارس اسمارت‌فون‌های گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی‌نوت 8 به‌روزرسانی اندروید 9 را دریافت خواهند کرد. دستگاه‌هایی از قبیل گلکسی A8 2018، گلکسی A8 پلاس 2018، گلکسی A7 2018، گلکسی A9 2018 و گلکسی تب S4 10.5 نیز احتمالا در ماه آوریل از به‌روزرسانی اندروید پای بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اسمارت‌فون‌های سری گلکسی J از قبیل گلکسی J4، گلکسی J4 پلاس، گلکسی J6، گلکسی J6 پلاس و همچنین گلکسی A8 استار در ماه مه 2019 به‌روزرسانی اندروید 9 را دریافت خواهند کرد. به‌روزرسانی اندروید پای برای مدل قدیمی‌تر گلکسی J7 2017 در ماه جولای منتشر می‌شود. گلکسی J7 Duo نیز در ماه آگوست آخرین نسخه اندروید را دریافت می‌کند.

گجت‌های سامسونگ گلکسی J3 2017 و گلکسی تب S3 9.7 در ماه سپتامبر به اندروید 9 پای به‌روزرسانی خواهند شد. 3 تبلت شامل گلکسی تب A 2017، گلکسی تب اکتیو 2 و گلکسی تب A 10.4 هم این به‌روزرسانی را در ماه اکتبر دریافت خواهند کرد. دستگاه‌های سامسونگی نظیر گلکسی S7 و گلکسی S7 اج که پیش‌تر 2 به‌روزرسانی عمده اندروید را دریافت نموده‌اند در این فهرست جای ندارند. کاربران اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های سامسونگ بایستی از این واقعیت آگاه باشند که حتی با وجود اعلام نقشه‌راه انتشار به‌روزرسانی اندروید 9 پای توسط کمپانی، جابه‌جایی زمان‌بندی مذکور به‌دلیل عدم آماده‌سازی کامل آپدیت برای انتشار امری محتمل خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH