بهترین هدفون‌های سنهایزر موجود در بازار را بشناسید (مرداد ماه ۹۷)

اگر کمی با محصولات حوزه صدا آشنا باشید، حتما نام سنهایزر به گوش‌تان خورده‌ است. این برند یکی از سازندگان معتبر دنیای موسیقی به حساب می‌آید که افراد حرفه‌ای‌ برای تجربه صدایی بی‌نظیر محصولاتش را خریداری می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید.


RS 185

سنهایزربا این‌که بیش‌تر کاربران تصور می‌کنند سنهایزر فقط اقدام به تولید هدفون‌های سیمی می‌کند، ولی با این حال تولیدکننده مذکور مدل‌های بی‌سیمی را به بازار عرضه نموده است. یکی از همین‌ها RS 185 نام دارد که تجربه لذت‌بخشی از شنیدن موزیک‌ها را به شما می‌بخشد. برخلاف فن‌آوری بلوتوث که از محدوده‌ای کوچک برخوردار است، تکنولوژی خاص هدفون سنهایزر تا رنج ۱۰۰ متر را پوشش می‌دهد. عمر باتری در کنار کیفیت بالای پخش موسیقی برای یک هدست وایرلس یکی از ویژگی‌های ضروری به شمار می‌رود. خوش‌بختانه با انتخاب RS 185 پشیمان نخواهید شد و می‌توانید تا ۲۰ ساعت به تماشای فیلم و شنیدن موسیقی بپردازید. متصل شدن به تلویزیون هم یکی از قابلیت‌های جذاب هدفون سنهایزر محسوب می‌شود. اگر صدای شخصیت‌ها را به خوبی نمی‌شنوید یا این‌که دوست ندارید برای دیگران مزاحمت ایجاد نمایید، تنها باید این محصول را روی سر گذاشته و به تنهایی و در نهایت شفافیت ویدیو مورد علاقه خود را از تی‌وی نگاه کنید. به‌صورت کل RS 185 دیوایسی برای افراد حرفه‌ای ساخته شده و یکی از بهترین گزینه‌های بازار است.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

HD 4.50 BTNC

سنهایزر نسبت به مورد قبلی، این یکی از طراحی ساده‌تری برخوردار است. البته کسی که قصد خرید مدل‌های سنهایزر را دارد، برای زیبایی این هدفون‌ها را نمی‌خرد. در حقیقت کیفیت آ‌ن‌ها و بعد قابلیت‌های جانبی در اولویت است. اطمینان داشته باشید HD 4.50 BTNC از نظر واضح بودن و شفافیت ناامیدتان نمی‌کند و برای علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. از آن‌جا که صدا به خوبی تفکیک شده و مکالمه‌های شخصیت‌ها و کوچک‌ترین صداهای پس‌زمینه را می‌شنوید. اتصال هم از طریق سیم و هم از راه بی‌سیم ممکن شده است. اگر می‌خواهید از شر سیم‌ها خلاص شوید، طبیعتا باید از تکنولوژی بلوتوث در این دستگاه بهره ببرید. ولی در کنار وجود این فن‌آوری، ان‌اف‌سی (ارتباط حوزه نزدیک) فراموش نشده است. در نتیجه لزومی ندارد نگران چیزی باشید. در صورت نبود یکی از تکنولوژی‌ها، از ویژگی‌های دیگر برای اتصال بهره خواهید برد. عمر باتری هم برای هدفون‌های بی‌سیم حائز اهمیت است. سنهایزر کاملا این موضوع را درک کرده و برای این مدل از یک باتری حجیم استفاده نموده. به این ترتیب تقریبا تا نصف روز قادرید بی‌وقفه به موسیقی گوش دهید. قیمت: ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

HD 559

سنهایزر اتصال این هدفون فقط از طریق کابل صورت می‌گیرد. به همین منظور سازنده از سیمی ۳ متری بهره برده تا رنج بسیاری در اختیار داشته باشید. در HD 559 طراحی دست‌خوش تغییراتی شده است. کمپانی از المان‌های تازه‌ای بهره برده که ظاهر محصول را در بین مدل‌های خود تولیدکننده متفاوت کرده است. در برخی از عناصر شاهد حضور طرحی مثل فلز هستیم که جذابیت را تا حد زیادی افزایش داده است. جنس بدنه هم از پلاستیک فشرده تهیه شده که مقاومت را بیش‌تر می‌کند. پس قادر به حمل و نقل هدفون خواهید بود. قرارگیری هدفون روی سر به راحتی انجام می‌گیرد و می‌توانید مدت زمان زیادی به شنیدن موسیقی یا تماشای فیلم بپردازید. علاوه بر این، جنس قسمتی که گوش‌تان را احاطه می‌کند، از موادی خاص تهیه شده تا نرم باشد و احساس مطلوبی از محصول سنهایزر داشته باشید. ناگفته نماند کیفیت موزیک‌ها شگفت‌زده‌تان می‌کند. باس مناسب، بلندی بسیار، شفافیت بالا و… ویژگی‌های HD 559 را تشکیل می‌دهند. امپدانس هم ۵۰ اهم و برای یک گجت بالارده راضی‌کننده است. می‌توان نتیجه گرفت این محصول نیز مخصوص کاربران حرفه‌ای تدارک دیده شده که می‌خواهند صدا را با نهایت کیفیت تجربه نمایند.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

HD 4.40 BT

سنهایزر اگر قصد خرید محصولات سنهایزر را دارید و در عین حال نمی‌خواهید چند میلیون تومان خرج کنید، باید به فکر خریدن این هدفون باشید. از نظر ظاهری، بسیار ساده است و دیزاینی مثل HD 4.50 BTNC دارد. در اصل نسخه ضعیف‌تر دیوایس مذکور به حساب می‌آید تا همه علاقه‌مندان به موسیقی قادر به خرید دستگاه‌های کمپانی باشند. وزن کم گجت که در حد یک اسمارت فون غول‌پیکر است، باعث شده راحتی بیش‌تری در هنگام استفاده از هدفون داشته باشید و مدت زمان زیادی به گوش کردن موسیقی بپردازید. البته نقش کاپ‌های باکیفیت و مناسب را نباید نادیده گرفت. هم‌چنین جنس قسمتی که گوش یوزر را محاصره می‌کند، از الیاف نرمی است که برخلاف بعضی از مدل‌ها یوزر را آزار نمی‌دهند. خوش‌بختانه اتصال از دو طریق صورت می‌گیرد. هم می‌توانید به سیم‌ها متکی باشید و هم قادر به استفاده از فن‌آوری بلوتوث خواهید بود. در بلوتوث نگارش چهارم سرعت انتقال اطلاعات نسبت به نسل‌های پیشین افزایش یافته و صدا با کیفیت بالایی به دیوایس می‌رسد. اما قابلیت‌های HD 4.40 BT به این‌جا ختم نمی‌شوند. سازنده تکنولوژی ان‌اف‌سی را نیز به کار برده تا در زمینه اتصال مشکلی نداشته باشید. مثل دیگر هدفون‌های بی‌سیم سنهایزر، عمر باتری این یکی هم قابل قبول است و تا چندین ساعت کاربر را میزبانی خواهد کرد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

1 در مورد “بهترین هدفون‌های سنهایزر موجود در بازار را بشناسید (مرداد ماه ۹۷)”

  1. با احترام
    هیچکدوم از این مدل ها بهترین هدفون های سنهایزر نیستن! حتی نزدیک به بهترین های این برند.
    HD820, HD800S, HD800, HD65P, HD660S و البته پرچم‌دار سنهایزر Morpheus. اینا رو میشه گفت بهترین های سنهایزر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH