سونی نسخه موبایلی بازی رازآلود و جذاب Lemmings را به صورت رایگان در دسترس قرار داد

با همکاری سونی و Sad Puppy، بازی کلاسیک  Lemmings برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS در دسترس قرار گرفت. خبر خوب، عرضه رایگان این بازی است و کاربران برای دریافت و انجام بازی نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارند. این بازی معمایی در دهه 90 میلادی از محبوبیت خاصی برخوردار بود و امید می‌رود بازسازی و انتشار نسخه موبایلی آن نیز به یکی از بهترین تجربه‌های بازیکنان نسل هزاره سوم تبدیل گردد. پس اگر شما در گذشته آن را بازی کرده‌اید قطعا از دیدن تغییرات جذاب و جدیدش شگفت‌زده خواهید شد!

Lemmings

توسعه‌دهندگان شرکت Sad Puppy، به کاربران قول داده‌اند این بازی در هزاران سطح و مرحله هیجان‌انگیز و پر از معما، تله و خطر عرضه شود. بازیکنان می‌توانند با کشف و جمع‌آوری Lemmings منحصر به فرد و رقابت با دیگر بازیکنان در تورنومنت‌ها، برنده جوایز مهمی شوند. البته طبیعتا شما برای بازی با آن باید به شبکه اینترنت متصل باشید تا با کاربران سراسر دنیا دست و پنجه نرم کنید و معماهای تمام نشدنی بازی را حل نمایید!

البته شاید تنها مشکل یا موضوعی که هنوز درست معلوم نیست، نحوه کسب درآمد سونی و Sad Puppy از این بازی است. با این که بازی Lemmings رایگان است ولی بخشی به نام مکانیک در آن به چشم می‌خورد که به بازیکنان اجازه تامین انرژی مورد نیاز برای انجام بازی را می‌دهد و هنگامی که این منبع به پایان می‌رسد باید تا زمان پر شدن مجددش صبر کرد ولی اگر دست به جیب شوید می‌توانید با صرف مبالغی از حساب‌ بانکی‌تان آن را سریع‌تر شارژ نمایید. پس اگر با این روش کسب درآمد زیاد مشکل ندارید این بازی قطعا حوصله شما را سر نخواهد برد. شما همراه آی‌تی‌رسان می‌توانید نسخه اندرویدی بازی را از این لینک و نسخه iOS را از این لینک دانلود نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH