یک درصد سهام مادیران به کارکنانش رسید

کارکنان مادیران با تصمیم هیات مدیره ، صاحب بیش از 12.5 میلیون سهم این شرکت تازه وارد به بورس شدند.

به گزارش رسیده از واحد سهام شرکت مادیران با تصمیم هیات مدیره بالغ بر دوازده میلیون و 575 هزار سهم معادل 1.04 درصد از کل سهام شرکت به کارکنان این شرکت تعلق گرفت.

این واگذاری روز شنبه طی مراسم با حضور اعضای هیت مدیرهو در جمع کارکنان عملیاتی شد و به این ترتیب تمامی کارکنان  شرکت مادیران امروز سهامداران این شرکت  محسوب می شوند.

بنابرهمین گزارش قیمت سهام کارکنان با توبه کشف قیمت 3650 ریالی سهام شرکت در عرضه اولیه ( که در پنچم آذر ماه صورت گرفت ) تعیین شده است که البته با تخفیفی اندک بنا بر تصویب هیات مدیره به کارکنان تعلق خواهد گرفت.

مهندس ثقفی مندیرعامل شرکت مادیران در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تبدیل مجموعه به یک شرکت سهامی عام پیشرو در صنایع الکترونیک کشور در مورد هدف از سهامدار کردن کارکنان شرکت گفت : مهمترین دارایی مادیران همیشه منابع انسانی بوده و تمام کسانی که در طول سالیان گذشته همراه مادیران بوده اند مشمول این طرح شده اند ف کسانی که امروز هستند و حتی کسانی که بازنشست شده اند .

این پیامی واضح و محکم از سوی سهامداران و هئیت مدیره به همکاران است که نقش آنها در رسیدن به جایگاه کنونی دیده شده است .

وی در ادامه تاکید کرد : طبیعی است با این اقدام ، منفعت حاصل از تلاش همکاران در رشد و سودآفرینی شرکت به طور مستقیم منجر به افزایش منافع خودشان خواهد بود.

ثقفی در مورد چشم انداز فعالیت های آتی شرکت گفت  :به زودی با راه اندازی کارخانه لوازم خانگی سبد کاملتری از محصولات برای عرضه خواهیم داشت و اینبار نیز با تکیه بر شعار همیشگی ” کیفیت بسیارخوب در قبال قیمت مناسب ” اطمینان داریم توسعه بیشتر بازار را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل مادیران همچنین با اشاره به استقبلال صورت گرفته از سهام این شرکت در بورس افزود : ما سیصذ هزار نفری که در عرضصه اولیه  به مادیران پیوستندتشکر می کنیم و خود را متعهد به حفظ منافع ایشان داشنسته و حداکثر تلاش خود را برای سود رسانی به ایشان به عمل خواهیم درآورد تا همراه ما باقی بمانند.وی در پایان از همکاران خود و نیز تمامی 10000 نمایندگی فروش مادیران در سراسر کشور به جهت حمایت ایشان از تحقق اهداف مادیران تشکر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH