آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گوشی انعطاف‌پذیر ال‌جی

شرکت ال‌جی امسال در بخش گوشی‌های هوشمند با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد زیرا نه اهداف درآمدزایی شرکت در فروش گوشی‌های پرچم‌دار محقق گشت و نه گوشی‌های میان رده‌اش توانست این کاهش درآمد را پوشش دهند. ولی اخباری به گوشی رسیده که شرکت برنامه‌‌ریزی تازه‌ای برای سال 2019 دارد و در این میان کار از همین ژانویه به معرفی یک میان‌رده جدید به نام LG Q9 شروع خواهد شد و شرکت امید زیادی به پهن شدن فرش قرمز برای آن و صف کشیدن کاربران برای خریدش دارد!

ال‌جی

انتظار می‌رود این گوشی با قیمت مناسبی که دارد مجهز به پردازنده قابل احترام اسنپ‌دراگون 660، چهار گیگابایت رم و صفحه نمایش 6.1 اینچی باشد و خود را به نمایشگاه CES 2019 در شهر لاس‌وگاس آمریکا برساند. در ادامه نیز تا پایان ماه مارس گوشی رده‌بالای ال‌جی G8 خود را برای پرچم‌داری سال 2019 آماده خواهد کرد. البته به احتمال زیاد خبری از قابلیت اتصال شبکه 5G در آن نباشد.

پس در نتیجه به نظر می‌رسد پای یک گوشی پرچم‌دار دیگر نیز درمیان باشد که احتمالا در مارس یا آوریل در کره رونمایی شود با این تفاوت که از نسل جدید اینترنت پرسرعت 5G پشتیبانی نماید. ولی باید منتظر ماند و دید این گوشی اولین عضو 5G از سری V خواهد بود یا به عنوان یک سری جدید به بازار معرفی می‌گردد. همچنین هنوز مشخص نیست که به جز Sprint که قصد ارایه خدمات به آن را دارد آیا دیگر اپراتور‌های سرویس‌دهنده آمریکایی هم آن را تحت پوشش قرار خواهند داد یا خیر؟!

با این حال ما هنوز هم نمی‌توانیم با قطعیت در مورد محدود شدن ال‌جی G8 به تجهیزات شبکه 4G LTE با قطعیت صبحت کنیم و حداقل باید تا زمان برگزاری رویداد MWC 2019 در شهر بارسلون اسپانیا منتظر بمانیم. به علاوه بعد از مدت‌های طولانی انتظار برای مشاهده هندست انعطاف‌پذیر شرکت، ممکن است در سه ماهه سوم سال 2019 شاهد رونمایی از آن باشیم!

این خبر بیش از همه برای رقیب دیرینه‌اش سامسونگ مسرت بخش است، زیرا برای اولین بار نباید نگران پیش افتادن در رقابت و ادعا‌های بی‌اساس در مورد عرضه قریب‌الوقوع گوشی انعطاف‌پذیرش و وارد آوردن فشار و استرس به مهندسان شرکتش باشد. اتفاقی که در طول این چند سال بار‌ها شاهدش بودیم. از سوی دیگر ال‌جی با اتخاذ تصمیمی عاقلانه، قصد دارد با آرامش به کار توسعه گوشی انعطاف‌پذیر خود ادامه دهد تا بتواند از ایمنی و ثبات کامل محصول اطمینان حاصل کند و کیفیت را فدای سرعت، ثبت رکورد‌های ضعیف و ساخت هندست‌های قابل انفجار ننماید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH