هواوی Y7 پرو 2019 با نمایشگر 6.26 اینچی و دوربین دوگانه معرفی شد

کمپانی هواوی جدیدترین گوشی میان‌رده خود از سری Y را ساعاتی پیش با نام هواوی Y7 پرو 2019 معرفی کرد که از مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی بهره می‌برد. نکته جالب توجه، تشابه زیاد مشخصات این دستگاه با گوشی هواوی Y7 2019 است که چند روز پیش تصاویر و اطلاعاتی از آن در اینترنت منتشر شد.

هواوی این اسمارت‌فون را به یک نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل (اچ‌دی پلاس) مجهز کرده که ضمن بهره‌مندی از نسبت تصویر 19 به 9، یک لایه شیشه 2.5 بعدی بر روی آن کشیده شده است. در قسمت بالا و مرکزی این پنل می‌توان نسل جدید برش ناچ (به شکل قطره آب و معروف به waterdrop) را مشاهده کرد که میزبان دوربین سلفی و حسگرهای مورد نیاز این هندست است. در کنار این ظاهر نسبتا جذاب، در زیر قاب هواوی Y7 پرو 2019 نیز سخت‌افزاری قابل قبول نهفته است.

این گوشی از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 450 برخوردار بوده که حداکثر فرکانس آن به 1.8 گیگاهرتز رسیده و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 درون آن گنجانده شده است. نسخه پایه این محصول به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که خوشبختانه درگاه کارت حافظه نیز برای افزایش این میزان فضای ذخیره‌سازی تا 512 گیگابایت دیگر موجود است. اندروید 8.1 اوریو که بر روی رابط کاربری 8.2 EMUI پیاده شده، هدایت این مجموعه را بر عهده دارد.

انرژی این هندست را یک باتری 4 هزار میلی‌آمپری تامین خواهد کرد که اگرچه از فناوری شارژ سریع بهره‌مند نیست، اما هواوی ادعا کرده که با یک بار شارژ می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. در بخش دوربین، هواوی چینشی دوگانه را برای میان‌رده جدید خود در نظر گرفته که از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. سنسور اصلی این مجموعه که رزولوشن 13 مگاپیکسلی داشته، به وسیله یک لنز 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج همراهی می‌شود. در قاب جلویی نیز یک دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

از دیگر خصوصیات این اسمارت‌فون می‌توان به مواردی هم‌چون وای‌فای با استاندارد 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه 4.2، مسیریابی به وسیله جی‌پی‌اس و گلوناس و پشتیبانی از 4G VoLTE دوگانه اشاره کرد. گوشی هواوی Y7 پرو 2019 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شده و قیمت تنها نسخه آن برابر با 171 دلار خواهد بود. اگرچه این دیوایس هم‌اکنون در کشور ویتنام قابل خریداری است، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درخصوص عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH