اسمارت‌فون سونی اکسپریا XZ4 با امتیاز 395721 در وب‌سایت AnTuTu رویت شد

بر اساس گزارشات منتشر شده در اوایل ماه گذشته اسمارت‌فون سونی اکسپریا XZ4 به‌همراه نمایشگری با نسبت ابعاد 21:9 عرضه خواهد شد. ظاهرا تصاویر مربوط به اسمارت‌فون و محافظ نمایشگر آن تا به این لحظه فرضیه وجود نمایشگر کشیده را موردتایید قرار می‌دهند. دیروز تصاویری از یک محافظ نمایشگر جدید منتشر شد و به این داستان اعتبار بیش‌تری بخشید.

تصاویر جدید نشان می‌دهند که دستگاه با یک نمایشگر بدون‌ناچ و کاملا کشیده روانه بازار خواهد شد. همچنین در حاشیه فوقانی نمایشگر و با فاصله‌ای زیاد از لبه سمت چپ گوشی یک حفره کوچک به‌چشم می‌خورد که احتمالا متعلق به چراغ اعلان دستگاه خواهد بود. بعلاوه حاشیه فوقانی دارای برش‌هایی جهت استقرار قسمت گوشی، دوربین و حسگر مجاورت است. حواشی جانبی چپ و راست دستگاه اندازه‌ای باریک دارند و پهنای حاشیه تحتانی نمایشگر نیز اندکی بیش‌تر است.

اکنون امتیاز بنچمارک آنتوتو پرچم‌دار آینده سونی اعلام شده و نشان می‌دهد شماره مدلی که ظاهرا متعلق به گوشی آینده اکسپریا است، توانسته امتیاز حدود 400 هزار را کسب نماید.

چنین امتیازی به‌وضوح از سری آی‌فون XS و مدل‌های مجهز به تراشه کایرین 980 فراتر خواهد بود. تقریبا می‌توان اطمینان داشت که اکسپریا XZ4 از تراشه اسنپ‌دراگون 855 بهره خواهد برد. اما چند هفته پیش امتیاز این تراشه در بنچمارک آنتوتو اعلام شد و نمره آن تنها در حدود 360 هزار بود. با این‌حال چنان‌چه امتیازات فعلی به‌دست آمده توسط اکسپریا XZ4 بیانگر متوسط عملکرد این مدل باشد؛ در این‌صورت احتمالا عملکرد هندست مذکور در مقایسه با سایر مدل‌های پیشرفته کنونی شگفت‌انگیز خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH