میت 30 پرو هواوی با دوربین پنج‌گانه در سال 2019 معرفی خواهد شد

انتظار می‌رود گوشی‌های سری P30 هواوی ماه فوریه در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شوند و قطعا این تنها گوشی‌‌های هوشمند رده بالایی نخواهند بود که غول چینی در سال 2019 رونمایی می‌کند. طبق اطلاعات موجود قرار است در نیمه دوم سال 2019 نیز گوشی‌های سری میت 30 به پرچم‌داری میت 30 پرو رونمایی شوند. با این حال از هم اکنون ثبت پتنت یک قاب جدید، از جزییات دوربین این گوشی قدرتمند پرده برداشت.

میت 30 پرو

هواوی با ثبت یک پتنت در سازمان مالکیت‌های فکری ملی چین (CNIPA) برای قاب گوشی هوشمندی با یک برش بسیار بزرگ دوربین، به نظر می‌رسد در فکر به کارگیری دوربینی پنجگانه برای آن است. طبق بررسی انجام شده بر روی این قاب کارشناسان چینی در Mobiel Kopen، اعلام کردند که برش مستطیلی شکل بسیار بزرگ‌تر از برش قاب دوربین گوشی میت 20 پرو است و به راحتی قادر به جای دادن 5 دوربین به همراه یک فلاش است.

براساس آخرین شایعات موجود در بازار گوشی‌های هوشمند، گوشی P30 Pro هواوی اولین گوشی هواوی با چهار دوربین خواهد بود. این دوربین‌ها درست مانند سری P20 در قسمت بالا سمت چپ قرار خواهند گرفت. همانطور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های میت 20 پرو که پیش از این معرفی شده‌ بودند مجهز به دوربین سه‌گانه‌اند که در قست مرکزی قاب پشت گوشی تعبیه شده‌اند، به همین علت این گمان می‌رود طبق این طرح ثبت شده جدید که ماتریس پیکربندی آن هم در مرکز قرار گرفته است، پتنت سبب شده متعلق به گوشی میت 30 پرو باشد.

البته هواوی تنها سازنده گوشی با دوربین پنج‌گانه سال 2019 نخواهد بود و انتظار می‌رود گوشی Nokia 9 Pureview که قرار است شرکت HMD Global آن را در رویداد MWC 2019 رونمایی کند، اولین گوشی مجهز به دوربین پنج‌گانه پشتی در دنیا لقب بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH