اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا چهار روز دیگر در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌شوند

عادت کردیم که ببینیم کمپانی‌های تولیدکننده تلفن‌های همراه ترجیح می‌دهند به جای نمایشگاهی هم‌چون CES، اسمارت‌فون‌های جدید خود را در کنگره جهانی موبایل یا همان MWC معرفی کنند. با این حال سونی داستانی متفاوت داشته و تقریبا می‌توان گفت بزرگ‌شده همین نمایشگاه است. امسال نیز سامورایی‌ها سنت‌شکنی نکرده و با برگزاری یک رویداد خبری قصد دارند از تولیدات جدید خود که احتمالا گوشی‌های سری اکسپریا XA3 هستند، در این نمایشگاه رونمایی به عمل آورند.

همان‌گونه که از تصویر فوق مشخص است، کمپانی سونی قصد دارد روز هفتم ژانویه (چهار روز دیگر) یک رویداد خبری را برگزار کند. با آن‌که هنوز درباره سوژه اصلی این مراسم چیزی نمی‌دانیم، اما می‌توان تشریح نقشه راه ژاپنی‌ها برای به‌کارگیری از فناوری 5G را یکی از موارد قابل بحث در این رویداد دانست. سونی امیدوار است که این فناوری جدید تا اواسط سال 2020 منجر به احیای کسب‌وکار حوزه اسمارت‌فون این کمپانی شود. حالا که صحبت از اسمارت‌فون‌ها به میان آمد، شاید محتمل‌ترین گزینه‌های این مراسم را بتوان به گوشی‌های جدید میان‌رده و رده‌پایین سامورایی‌ها نسبت داد که اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 اولترا و البته اکسپریا L3 هستند.

چند وقتی هم می‌شود که خبرهایی درباره این سه دستگاه به گوش می‌رسد. هر کدام از این سه دیوایس با توجه به قیمت متفاوت‌شان بازار خاصی را هدف قرار داده‌اند. در گزارشات اخیر خواندیم که هر سه هندست فوق نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 و دوربین دوگانه داشته و قاب پشت و جلویی آن‌ها روکشی از جنس شیشه خواهد داشت. انتظار داریم اندروید 9 پای نیز سیستم‌عامل پیش‌فرض آن‌ها باشد. پیش‌بینی می‌کنیم اسمارت‌فون‌های نام برده شده اواسط ماه فوریه وارد بازارها شوند. این در حالی است که کمی بعد شاهد عرضه گوشی‌های پرچمدار اکسپریا XZ4 و اکسپریا XZ4 کامپکت خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH