Mi Mix 3

۴ دلیل برای این‌که Mi Mix 3 شیائومی را بخریم

موبایل‌های بسیاری در طول یک سال معرفی می‌شوند و هر کدام از آن‌ها از تکنولوژی یا قابلیت خاصی بهره می‌گیرد. شیائومی نیز یکی از سازندگان محبوب این حوزه به شمار می‌آید و تا حالا از دیوایس‌های متفاوت و بی‌نظیری پرده برداشته. سومین نسل از سری Mi Mix نیز جز خانواده بزرگ شیائومی محسوب می‌شود. این مدل از ویژگی‌های متعددی سود می‌برد و به انتخاب اول بخش بزرگی از کاربران تبدیل شده. اگر می‌خواهید با Mi Mix 3 بیش‌تر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ بدون حاشیه

Mi Mix 3

استفاده از ترکیب آلومینیوم و شیشه باعث گشته تا Mi Mix 3 ظاهری لاکچری داشته باشد و در کلاس دیوایس‌های جذاب قرار بگیرد. از طرفی فریم‌ ساخته شده با آلیاژ آلومینیوم مقاومت دستگاه را افزایش داده و می‌توانید با خاطری آسوده از این مدل شیائومی بهره بجویید. بی‌تردید زیبا‌ترین بخش اسمارت فون چینی، قاب جلو است. تولیدکننده طراحی کم‌حاشیه را برای Mi Mix 3 در نظر گرفته که دیدن محتواها را لذت‌بخش‌تر می‌کند و هم‌چنین تجربه بازی‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌نماید. در حقیقت بدون حضور حاشیه‌های ضخیم، گوشی غول‌پیکر شیائومی راحت‌تر در دست و در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد. از طرفی نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ موجب افزایش طول موبایل شده و به‌سادگی قادرید فقط با یک دست کارهای‌تان را انجام دهید. در قاب پشت هم شاهد ماژول دوربین دوگانه و حس‌گر اثر انگشت هستیم که زیبایی گجت را بیش‌تر کرده‌اند.

صفحه‌نمایش را فراموش نکنیم. سازنده از یک نمایشگر تقریبا ۶.۴ اینچی استفاده نموده که به فن‌آوری سوپر آمولد مجهز است. به این ترتیب روشنایی بسیاری دارد و رنگ‌ها را به‌صورت اغراق‌آمیز نشان می‌دهد. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس نیز جزئیات زیادی را برای تصاویر به‌ ارمغان می‌آورد. خوش‌بختانه استاندارد اچ‌دی‌آر نیز در پنل Mi Mix 3 به‌چشم می‌خورد و کیفیت کلی دیسپلی را افزایش داده. برای این‌که چنین صفحه‌نمایش گران‌قیمتی از خطرات احتمالی حفظ شود، شیائومی از گوریلا گلس شرکت کورنینگ سود جسته که در برابر عوامل بسیاری مقاوم است.

قدرت سخت‌افزاری؛ اژدها!

پردازنده در اسمارت فون‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در حقیقت کلاس دستگاه را مشخص می‌کند. از این رو شیائومی برای گوشی پرچم‌دار خود از چیپست بالارده کوآلکام با نام اسنپدراگون ۸۴۵ بهره جسته که از قدرت و سرعت بالایی بهره‌مند است. معماری ۱۰ نانومتری پردازش‌گر مصرف آن را کاهش داده و شما می‌توانید ساعت‌ها به تجربه بازی‌ها و استریم کلیپ‌ها بپردازید. در ضمن ردپایی از علم هوش مصنوعی نیز در محصول کوآلکام به‌چشم می‌خورد. به این ترتیب پس از مدتی گوشی هوشمند علاقه‌مندی‌های شما را تشخیص داده و براساس آن‌ها عملکرد دیوایس را تنظیم می‌کند. به‌طور کل می‌توان گفت اسنپدراگون ۸۴۵ از پس تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید برمی‌آید و حتی در حین انجام کارهای سنگین با لگ و کندی مواجه نخواهید شد.

شیائومی Mi Mix 3 را در ۴ ورژن به بازار عرضه کرده تا با توجه به نیاز خود یکی از مدل‌ها را خریداری نمایید. در گران‌قیمت‌ترین نسخه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۱۰ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود. در این صورت عمل مالتی‌تسکینگ بدون هیچ نقصی انجام می‌شود و می‌توانید کارهای‌تان را سریع‌تر از گذشته انجام دهید. فضای ذخیره‌سازی هم به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات شخصی‌تان را حفظ نمایید و در عین حال به تجربه محتواهای مختلف بپردازید.

دوربین‌ها؛ مکانیکی!

Mi Mix 3

دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قاب جلو تعبیه شده که تصاویری با کیفیت بالا ثبت می‌کنند. گفتنی‌ست قابلیت پرتره هم در اختیارتان قرار دارد تا به‌لطف سنسورهای دقیق اسمارت فون عکس‌هایی حرفه‌ای از خود بگیرید. Mi Mix 3 از فن‌آوری پیکسل‌های دوگانه نیز بهره‌مند است و در نتیجه قادرید تصاویر زیادی را در مدت زمان کمی ثبت کنید. در واقع با کمک گوشی شیائومی لحظه‌های ناب را از دست نمی‌دهید. سازنده لرزش‌گیر اپتیکال را برای این دوربین‌ها به ارمغان آورده تا در حین حرکت نیز قادر به عکس‌برداری باشید و تصاویری بدون نقص بگیرید. این اجازه داده شده تا با رزولوشن 4K به ضبط ویدیو مشغول شوید و خاطرات خود را با جزئیات بالا ثبت کنید.

دوربین‌های سلفی ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی Mi Mix 3 از ویژگی جذابی بهره می‌برند. آن‌ها هنگام باز شدن اپلیکیشن دوربین فراخوانی شده و از قسمت بالایی دستگاه بیرون می‌آیند. با کمک این سنسورها می‌توانید پرتره‌هایی با کیفیت مناسب بگیرید و عکس‌هایی با جزئیات بالا ثبت کنید. همچنین قابلیت اچ‌دی‌آر هم تدارک دیده شده تا سلفی‌‌های‌تان بدون نقص باشند.

سایر قابلیت‌ها

تکنولوژی شارژ سریع نسل چهارم سبب گشته تا باتری Mi Mix 3 با سرعت بسیار زیادی فول‌شارژ شود. به این ترتیب دیگر نیازی نیست وقت‌تان را هدر دهید و ساعت‌ها برای شارژ شدن گوشی‌تان منتظر بمانید. از طرفی شارژ وایرلس هم جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی Mi Mix 3 به حساب می‌آید. حس‌گر اثر انگشت نیز برای‌تان فراهم شده تا فقط شما به اطلاعات و محتواهای موبایل‌تان دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH