هواوی مسببان گاف پیام تبریک سال نو میلادی با گوشی آی‌فون را تنبیه می‌کند

یکی از موضوعاتی که از همان ابتدای کار موجب تحریک حسادت در رقبای اپل می‌شد، وفاداری کارکنان و کاربران کوپرتینویی‌ها به برند اپل بود. البته که این وفاداری به آسانی به دست نیامده بود و محصول طراحی زیبا، نرم‌افزار بی‌نقص و سخت‌افزار قدرتمند می‌شد. رفته رفته شرکت‌هایی مانند هواوی و سامسونگ با تلاش فراوان در بخش‌های مختلف، کیفیت محصولات خود را ارتقا دادند و امروز می‌توان ادعا کرد که در برخی زمینه‌ها نسبت به اپل پیشی گرفته‌اند. با این وجود شرکت‌های گفته شده هنوز هم با حسرت به وفاداری کارکنان و کاربران محصولات اپل به این برند نگاه می‌کنند.

بارها اتفاق افتاده که برخی کارمندان عالی‌رتبه شرکت هواوی و سامسونگ حین استفاده از یک گوشی آی‌فون رسوا شده‌اند. مورد گفته شده برای شرکت چینی به مراتب بدتر بوده است، چرا که پیام تبریک سال نوی جدید میلادی در حساب رسمی توییتر شرکت توسط یک گوشی آی‌فون ارسال شد. هر چند این پست خیلی زود توسط مدیران حذف شد، اما از چشم کاربران پوشیده نماند. همانطور که گفته شد هواوی پیش از این نیز چنین تجربه‌های تلخی داشته است و حالا می‌خواهد مسببان این امر را تنبیه کند. تذکر، کاهش سطح کاری، اعمال در ارزشیابی سالیانه، کاهش حقوق ماهیانه و برخی دیگر از انواع محدودیت‌ها از جمله تنبیه‌های سنگین در نظر گرفته شده برای فرد یا افراد خاطی خواهد بود.

در هر صورت، شرکت‌های سامسونگ، هواوی و اپل سردمداران صنعت گوشی‌های هوشمند در جهان هستند که در زمینه‌های مختلف رقابت سنگینی دارند. حال باید دید با رفتارهایی از این دست، هواوی و سامسونگ قادر خواهند بود تا در زمینه وفاداری به برند نیز از رقیب خود پیشی بگیرند یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH