تنها گوشی انعطاف‌پذیر واقعی دنیا در نمایشگاه CES 2019 به فروش می‌رسد!

با وجود تبلیغات و هیاهوی بسیار و انتظارات از غول‌های پر ادعای دنیای گوشی‌های هوشمند تا به امروز تنها از یک گوشی انعطاف‌پذیر واقعی رونمایی شده و آن هم گوشی Royole FlexPai است.

CES 2019

این شرکت برای جلو افتادن در این رقابت نفس‌گیر دو ترفند جالب را بکار گرفت: اول اینکه گوشی به سمت خارج تا می‌شود و نه داخل، دوم اینکه زاویه خمش لولا بسیار عریض طراحی شده، به همین دلیل صفحه نمایش دوام بیشتری داشته و مهندسی آن آسان‌تر است. البته از سوی دیگر نیز با توجه به لولای بزرگی که مورد استفاده قرار گرفته این هندست بسیار ضخیم و سنگین است. این گوشی در ماه اکتبر 2018 رونمایی شد و اکنون شرکت Royole آن را به همراه خود به نمایشگاه CES 2019 آورده است.

اگر لولای بزرگش که سبب شده در جیب جا نشود و برچسب قیمت حیرت‌انگیز 1200 دلاری‌اش نبود شاید می‌توانست مشتریان زیادی را به سمت خود بکشد. اندازه صفحه نمایش آن در حالت تبلتی 7.8 اینچ، نسبت نمایش 4:3 و وضوح تصویر 1920 در 1440 پیکسل است. به علاوه امکان تاشدن تا زاویه‌ای برابر با 180 درجه را دارد. هنگامی که تا می‌شود سه نمایشگر ( اولیه، ثانویه و لبه) آن در دسترس است. مشخصات هر یک از سه نمایشگر به تفکیک، به شرح زیر است:

  • نمایشگر اولیه: نسبت نمایشی 16:9 با وضوح تصویر 810 در 1440 پیکسل
  • نمایشگر ثانویه: نسبت نمایشی 18:9 با وضوح تصویر 720 در 1440 پیکسل
  • نمایشگر لبه: نسبت نمایشی 21:6 با وضوح تصویر 390 در 1440 پیکسل

CES 2019

از دیگر قابلیت‌های این هندست انعطاف‌پذیر می‌توان به کار و بازی مداوم بدون هیچ وقفه‌ای اشاره کرد، در نمایشگر لبه نیز تمام اعلان‌ها و تماس‌های ورودی، ایمیل‌ها و پیام‌ها به نمایش در می‌آیند. FlexPai از سیستم عامل Water نیز بهره می‌برد که مشاهده بصری و تنظیمات مربوط به ساختار منعطف و نمایشگر‌ها در حالات مختلف را به خوبی مدیریت می‌نماید.

دو دوربین با کیفیت‌های 20 و 16 مگاپیکسل نیز در آن تعبیه شده که به واسطه منعطف بودن گوشی، امکان گرفتن تصویر از زوایای منحصر به فردی وجود دارد. ضمنا در زمان تا بودن گوشی، کاربر می‌تواند اعلان‌ها و پیام‌ها را در هر طرفی از گوشی مشاهده کند و محدودیتی در استفاده از سمت چپ یا راست گوشی وجود ندارد. گوشی Royole FlexPai هم اکنون در نمایشگاه CES 2019 برای فروش عرضه می‌شود و بازدید کنندگان می‌توانند آن را بخرند! شما در مورد این دستگاه چه فکری می‌کنید آیا ارزش خریدن دارد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH