آی‌فون‌های 2019 احتمالا از اتصال وای‌فای بسیار سریع‌تر پشتیبانی خواهند کرد

صرف‌نظر از پتانسیل آی‌فون‌های 2019 اپل برای بهره‌مندی از ابعاد بزرگ‌تر، ناچ کوچک‌تر و ماژول دوربین بازطراحی شده انتظار می‌رود که این هندست‌ها بدون اعمال تغییرات اساسی روانه بازار شوند. با این وجود، ارتقا برخی مشخصات داخلی چندان دور از انتظار نیست. به گفته وب‌سایت Barclays (از طریق سایت 9To5Mac) بهبود سرعت ارتباط وای‌فای می‌تواند یکی از این تغییرات باشد.

تصویر CAD مربوط به آی‌فون XI مکس

این وب‌سایت در آخرین گزارش خود اعلام کرد که آی‌فون سری 2019 از جدیدترین استاندارد وای‌فای 6 که بر مبنای فناوری IEEE 802.11ax طراحی شده پشتیبانی خواهد کرد. استاندارد مذکور امکان برقراری ارتباط با سرعتی تا 40 درصد سریع‌تر از استاندارد فعلی وای‌فای 5 (با فناوری 802.11ac) را فراهم می‌کند. این استاندارد پیش‌تر و در سال 2014 ارایه شد. این افزایش کارآیی به موقعیت‌هایی که در آن‌ها چندین نفر مشغول استفاده از یک اتصال مشابه هستند، تعمیم پیدا می‌کند. این موضوع غالبا در خصوص هات‌اسپات‌های عمومی وای‌فای یا حتی در منزل صادق است. همچنین شبکه‌های وای‌فای 6 هنگام اتصال هم‌زمان چندین کاربر بایستی از اطمینان‌پذیری بالاتری برخوردار باشند.

نهایتا وای‌فای 6 بایستی بهبود شارژدهی باتری دستگاه را به‌دنبال داشته باشد؛ خبری که شنیدن آن برای بسیاری از کاربران آی‌فون خرسندکننده خواهد بود. استاندارد جدید با پیاده‌سازی ویژگی جدید “زمان بیدارباش هدف” اساسا زمان نیازمندی آتی دستگاه‌ها به سیگنال وای‌فای را پیش‌بینی می‌کند. این موضوع بدان معناست که در فواصل زمانی بین اتصالات، وای‌فای در وضعیت غیرفعال قرار گرفته و بدین ترتیب در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌شود.

در صورت ادامه روند تاریخی پیشین، سری آی‌فون 2019 احتمالا در اوایل ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. جزئیات این هندست‌ها همچنان مبهم هستند؛ اما با این‌حال به‌نظر می‌رسد که مجددا 3 مدل آی‌فون به‌عنوان جانشینان مستقیم آی‌فون XR، آی‌فون XS و آی‌فون XS مکس مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH