گوشی 5G سامسونگ تحت عنوان گلکسی S10X عرضه می‌شود

نشریه کره‌ای ETNews گزارش می‌دهد که نخستین گوشی 5G سامسونگ گلکسی S10X نام‌گذاری خواهد شد. قرارگیری حرف X در کنار عدد 10 بیانگر دهمین سال عرضه هندست‌های سری گلکسی و مفاهیمی نظیر تجربه (Experience) و توسعه (Expand) است.

پس از عرضه سایر مد‌ل‌های سری گلکسی S10 در اوایل ماه مارس، هندست گلکسی S10X نیز اواخر همان ماه و در کره‌جنوبی عرضه خواهد شد. قیمت پیشرفته‌ترین مدل این اسمارت‌فون در محدوده 1.6 تا 1.8 میلیون وون کره (معادل 1425 تا 1600 دلار) خواهد بود. ظاهرا در جریان رویداد MWC مراسم رونمایی مجزایی برگزار نخواهد شد و این موضوع نشان می‌دهد که گوشی 5G سامسونگ در روز 20 فوریه و همراه با مدل‌های مبتنی بر LTE گلکسی S10 و گوشی تاشوی گلکسی معرفی می‌شود.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10X مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی (همراه با اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر)، 4 دوربین پشتی، 2 دوربین جلویی و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. پیکره‌بندی حافظه گزارش شده برای این هندست از وجود بیش از 10 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی حکایت دارد (اگرچه فضای 1 ترابایتی احتمالا در قالب 512 گیگابایت حافظه‌داخلی و 512 گیگابایت حافظه میکرو اس‌دی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH