نوکیا 9 با دوربین پنج‌گانه و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر معرفی می‌شود

گوشی Nokia 9 PureView، اولین هندست شرکت HMD است که از حسگر شناسایی اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر برخوردار است. این قابلیت پیش از این تایید شده بود ولی اکنون انیمیشن‌هایی از نحوه باز کردن (آنلاک) گوشی، منتشر شده است که وجود این قابلیت را قطعی می‌کند.

Nokia 9 PureView

این اطلاعات براساس، شکافتن عمیق فایل  Settings.apk بدست آمده است که نحوه اجرای آن را در حین پروسه به نمایش می‌گذارد. در زیر شما می‌توانید سه تا از این انیمیشن‌ها را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که طبق آخرین اخبار، ادعا شده که گوشی نوکیا 9 تا پیش از رویداد MWC 2019 رونمایی خواهد شد و به نظر می‌رسد تیم توسعه در حال قرار دادن آخرین دستاورد‌ها در دل این پرچم‌دار جدید هستند تا برای یک حضور قدرتمند و آبرومندانه آماده شوند!

 

 

1 در مورد “نوکیا 9 با دوربین پنج‌گانه و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر معرفی می‌شود”

  1. قبلا نوکیا گوشی ارائه داده بود که دوربین داشت و زوم اپتیکال داشت چه لزومی دارد حالا این کار را با چند لنز انجام دهد امروزه بنای پیشرفت گوشی بیشتر روی توانائی عکس و فیلم است کاش میشد گیرنده دجیتال شبکه های تلویزیونی و رادیو را نصب کرد کا احتیاج به مصرف اینترنت نباشد لزومی ندارد دائم گوشی نازک شود میتوان دوربینی روی گوشی نصب کرد که اتومات بیرون بزند یعنی تله زوم داشته باشد

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH