روموس

با بهترین پاوربانک‌های روموس آشنا شوید

اسمارت فون‌ها با تمام خوبی‌های‌شان، ضعفی بزرگ دارند. آن‌ها با یک‌بار شارژ بیش‌تر از چندین ساعت روشن نمی‌مانند و طبیعتا نمی‌توانید برای مثال چندین روز از گوشی همراه خود بهره بجویید. اما خوش‌بختانه تکنولوژی راه‌حلی را در اختیارمان قرار داده که پاور بانک نام دارد. با کمک این گجت‌های دوست‌داشتنی قادریم باتری موبایل خود را شارژ نموده و به‌راحتی از آن در سفر استفاده کنیم. ولی کدام شارژر همراه بهتر است؟ از چه برندی بخریم؟ این‌جاست که نیاز به یک راهنما حس می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین پاوربانک‌های روموس آشنا شوید.


SENSE 6+ PH80 PRO

روموس

مهم‌ترین دلیل برای خرید یک پاور بانک، ظرفیت آن است. از این رو تولیدکننده ظرفیتی ۲۰ هزار میلی‌آمپری را برای دیوایس خود در نظر گرفته که همه کاربران را راضی می‌کند و نیازشان را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. به این ترتیب دیگر لزومی ندارد نگران میزان شارژ موبایل‌تان باشید و به‌لطف SENSE 6+ PH80 PRO می‌توانید اسمارت فون غول پیکرتان را تا چندین‌ بار شارژ کنید. تکنولوژی شارژ سریع نسل سوم یکی از فن‌آوری‌های مهم این مدل به‌شمار می‌آید و با کمک چنین قابلیتی دستگاه‌ها و SENSE 6+ PH80 PRO با سرعت بیش‌تری شارژ خواهند شد. در نتیجه وقت‌تان هدر نمی‌رود و سریعا قادر به بهره‌گیری دوباره از دیوایس هستید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای‌تان فراهم آمده تا با یک نگاه از میزان شارژ پاور بانک اطلاع یابید. گفتنی‌ست محصول روموس در کنار یک درگاه میکرو یو‌اس‌بی، دارای درگاه خروجی یواس‌بی تایپ C نیز هست و از گوشی‌های جدید اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

Knight20

روموس

ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری Knight20 آن را به گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان سفر تبدیل کرده. چراکه تا چندین بار قادر به شارژ کردن تلفن همراه خود خواهید بود و حتی می‌توانید چند بار تبلت‌تان را نیز شارژ کنید. دو عدد درگاه خروجی در اختیارتان قرار گرفته تا در وقت صرفه‌جویی نموده و دو دیوایس را به‌صورت همزمان شارژ کنید. می‌خواهید یک شارژر همراه مناسب برای ساعت هوشمند یا اسمارت بند خود بخرید؟ پس حتما Knight20 را در سبد خریدتان قرار دهید. چراکه این مدل می‌تواند باتری کوچک گجت‌ها را پر نماید. زمان برای تمام یوزرها اهمیت دارد و برای همین، روموس قابلیت شارژ سریع‌تر گوشی هوشمند را در Knight20  به‌کار گرفته. به این ترتیب در مدت زمان کم‌تری موبایل‌تان فول‌شارژ خواهد شد.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

Solo 6

روموس

ظرفیت ۱۶ هزار میلی‌آمپری دستگاه آن را به انتخاب طیف وسیعی از کاربران تبدیل کرده که می‌خواهند گوشی خود را چندین بار فول‌شارژ نمایند. در ضمن سازنده دو عدد درگاه خروجی نیز تدارک دیده تا Solo 6 به‌طور همزمان قادر به شارژ دو دیوایس باشد. امکان شارژ سریع موبایل هم فراهم گشته و دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد و در مدت زمان کمی باتری گوشی هوشمندتان پر می‌شود. گفتنی‌ست Solo 6 از گجت‌های کوچک پشتیبانی می‌کند و می‌توانید محصولاتی مثل موزیک پلیرها و اسمارت بندها را با کمک این پاور بانک شارژ کنید. لامپی ال‌ای‌دی هم بر روی بدنه تعبیه گشته و به این ترتیب قادرید از میزان شارژ باقی‌مانده Solo 6 باخبر شوید.

قیمت: ۲۳۰ هزار تومان

Polymos 20

روموس

جنس بدنه این مدل باعث شده تا در مقابل خط‌و‌خش مقاوم باشد و تا مدت زیادی ظاهر جذاب خود را حفظ نماید. گذشته از این، دو درگاه خروجی امکان شارژ کردن همزمان دو دیوایس را فراهم می‌کند و می‌توانید در زمان صرفه‌جویی نمایید. ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری اصلی‌ترین دلیل برای خرید Polymos 20 به‌حساب می‌آید و به‌عنوان مثال می‌توانید موبایل هوشمند ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خود را چندین بار فول‌شارژ کنید. گجت روموس از قابلیت‌های متعددی سود می‌برد که تنها یکی از آن‌ها تشخیص شدت جریان مناسب است. در نتیجه هیچ‌وقت با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوید و گوشی‌ یا اسمارت واچ‌تان در نهایت امنیت شارژ خواهد شد.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

Knight10

روموس

تولیدکننده دو درگاه خروجی برای‌تان تدارک دیده تا به‌صورت همزمان به شارژ دو دستگاه بپردازید و در زمان صرفه‌جویی کنید. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری Knight10 این اجازه را به شما می‌دهد تا گوشی هوشمند خود را چندبار شارژ نمایید و بدون نگرانی به سفر بروید. نشان‌گر ال‌ای‌دی نیز تعبیه گشته و به این ترتیب با یک نگاه می‌توانید از میزان شارژ خود پاور بانک اطلاع یابید. خوش‌بختانه Knight10 از دیوایس‌های کوچک مثل موزیک پلیرها و مچ‌بندهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. بدنه محصول روموس با طرحی چشم‌نواز پوشانده شده که Knight10 را در مقابل اثر انگشت مقاوم می‌سازد و تا مدت‌ها این مدل زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

Lovely ELF

روموس

نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای یک پاور بانک متحمل شوید و در عین حال به‌دنبال یک محصول متفاوت و با ظرفیت راضی‌کننده هستید؟ پس این مدل را به‌عنوان گزینه‌ای جدی در نظر بگیرید. طراحی جالب Lovely ELF باعث شده تا مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار بگیرد و به انتخاب اول آن‌ها تبدیل شود. همچنین وزن گجت نیز در حدود یک اسمارت فون هست و در نتیجه حمل آن به نیروی زیادی احتیاج ندارد. ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر Lovely ELF گوشی هوشمندتان را تا دو بار فول‌شارژ می‌کند و در این رنج قیمتی بسیار خوب تلقی می‌شود.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH