مقایسه هواوی میت 20 پرو با گلکسی نوت 9 در پخش صدا

دو گوشی گلکسی نوت 9 و میت 20 پرو، اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار از دو کمپانی مشهور سامسونگ و هواوی محسوب می‌شوند، شرکت‌هایی که از نظر میزان تولید گوشی در جایگاه اول و دوم دنیا قرار گرفته و به همین خاطر رقابت تنگاتنگی نیز با یکدیگر دارند.

چندی پیش که برترین گوشی‌های سال 2018 را معرفی کردیم، این دو گوشی توانستند جایگاه اول و دوم را به‌دست بیاورند و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا این دو غول بزرگ را در کنار یکدیگر گذاشته و به مقایسه بنشینیم.

به‌طور حتم بررسی و مقایسه‌های زیادی از این دو محصول را دیده و خوانده‌اید، برای همین تلاش کردیم تا به مقایسه بخشی برویم که شاید تا به حال کم‌تر بدان پرداخته شده است و آن مقایسه کیفیت صدای پخش شده از اسپیکر گوشی‌ها در حالت مشابه است.

به همین خاطر، ۳ آهنگ از خواننده‌های محبوب کشورمان را بر روی گوشی‌ها در حالتی‌که صدای آن‌ها در بالاترین حد قرار داشت، پخش کرده و توسط یک میکروفن شاتگان و در یک اتاق نسبتا کوچک ضبط کردیم، ویدیوی زیر نشان می‌دهد که کیفیت پخش آهنگ‌ها از اسپیکر هر کدام از گوشی‌ها به چه صورت بوده و اگر قصد دارید تا از این اسمارت‌فون‌های گران قیمت به عنوان اسپیکر هم بهره بگیرید، کدام‌یک عملکرد بهتر دارد.

به سوپر گروه گوشی‌های هواوی ملحق شوید

4 در مورد “مقایسه هواوی میت 20 پرو با گلکسی نوت 9 در پخش صدا”

  1. مقایسه خاص و متفاوتی بود . البته میت کلا گوشی قویتر و خاص تری هست اما در این بخش بنظرم صدای نوت ۹ بهتر و رساتر بود بخصوص اهنگ اول و سوم

    3
    9
  2. مقایسه عالی بود، در اهنگ اول نوت برتر بود در دو اهنگ بعدی مساوی بودند، در کل نوت بلندتر هست وتاحدودی شفاف تر ولی در میت صدای خواننده(نه اهنگ) طبیعیتره یکم

    6
    7
  3. واو میت خیلی بهتر بود استریو قوی تری داشت نوت بلند بود ولی کیفیت نداشت
    کیفیت صحفشم دقت کنید واقعا میت الان جایگزین خ بهتری از نوت هست
    واقعا هواوی پیشرفت کرده

    16
    8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH