ذن‌فون مکس پرو (M2)

4 دلیل برای آن‌که ذن‌فون مکس پرو (M2) ایسوس را بخریم

موبایل‌های هوشمند به ابزاری مهم تبدیل شده‌اند که تقریبا در تمامی کارها به انسان کمک می‌کنند. وقتی که بخواهید ناهارتان را نوش‌جان کنید، زمانی که نیاز به یک وسیله جدید داشته باشید و حتی موقعی که حوصله‌تان سر برود، اسمارت فون همراه‌تان خواهد بود و به شما یاری می‌رساند. در نتیجه خرید یک گوشی به ضرورتی مبدل گشته و بدون آن ادامه زندگی مدرن امکان‌پذیر نیست. برای خرید یک دیوایس عالی، باید با بهترین‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. در این نوبت قصد داریم به دلایلی برای خرید ذن‌فون مکس پرو (M2) ایسوس بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ مدرن و چشم‌نواز!

ذن‌فون مکس پرو (M2)

اکثر محصولات ایسوس با ترندهای طراحی مدرن همراه هستند و از آن‌ها سود می‌برند. ذن‌فون مکس پرو (M2) نیز از این قاعده مستثنی نیست. در قاب جلو تولیدکننده از دیزاین ناچ بهره گرفته که باعث باریک‌تر شدن حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش شده. به این ترتیب محتواها جذاب‌تر نشان داده می‌شوند و از طرفی این تغییرات ظاهری چشم‌گیر به ذن‌فون مکس پرو (M2) بخشیده. بخش جلویی از شیشه‌ای مقاوم تولید گشته که زیبایی گجت را افزایش داده و حس خوبی هنگام لمس به کاربر می‌دهد. از قسمت پشتی غافل نشویم. این بخش از پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده و در دو رنگ آبی و تیتانیوم عرضه می‌گردد. با حضور ماژول دوربین دوگانه در کنار حس‌گر اثر انگشت دیزاین ذن‌فون مکس پرو (M2) بهبود یافته و آن را به مدلی جذاب تبدیل کرده. نسبت تصویر ۱۹:۹ خوش‌دستی گوشی را افزایش داده و در ضمن راحت‌تر در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد.

صفحه‌نمایش یکی از مهم‌ترین قطعه‌های اسمارت فون به‌شمار می‌آید و در حقیقت کاربر بیش‌ترین تعامل را با نمایشگر موبایل هوشمند دارد. خوش‌بختانه ایسوس این موضوع را درک کرده و برای ذن‌فون مکس پرو (M2) از یک دیسپلی تقریبا ۶.۳ اینچی بهره جسته. رزولوشن فول اچ‌دی محصول تایوانی امکان دیدن جزئیات تصاویر را فراهم می‌کند و به‌عنوان مثال دیگر گوشه تیزی در المان‌ها نخواهید دید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ اوریو به‌همراه چیپست کوالکام

ذن‌فون مکس پرو (M2)

در واقع چیپست دستگاه کلاس آن را مشخص می‌کند. ایسوس برای ذن‌فون مکس پرو (M2) از یک پردازنده میان‌رده شرکت آمریکایی کوآلکام بهره جسته که از قابلیت‌های بسیاری سود می‌گیرد و تجربه استفاده از اسمارت فون تایوانی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ این امکان را به شما می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها را بدون لگ و کندی اجرا کنید و همچنین می‌توانید بازی‌های سبک را بدون مشکل اجرا نمایید. در کنار پردازنده، مقدار حافظه نیز مهم است. برای همین ایسوس ذن‌فون مکس پرو (M2) را در سه مدل به بازار عرضه نموده. در گران‌ قیمت‌ترین ورژن ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنار ۶ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد. به این ترتیب تا مدت‌ها با خطای کمبود حافظه روبه‌رو نخواهید شد و در عین حال عمل مالتی‌تسکینگ بدون کندی انجام می‌گیرد. درگاه میکرو اس‌دی هم برای‌تان در نظر گرفته شده که اجازه ارتقا حافظه را تا ۵۱۲ گیگابایت به کاربر می‌دهد.

نرم‌افزار نقشی اساسی را در تلفن همراه ایفا می‌کند و از این رو ذن‌فون مکس پرو (M2) از اندروید ورژن هشتم بهره می‌جوید. به این ترتیب می‌توانید از قابلیت‌ها و برنامه‌های متعدد پلت‌فرم محبوب گوگل استفاده کنید. ناگفته نماند که در این نسخه بهینه‌سازی‌هایی جهت کاهش مصرف سیستم‌عامل صورت گرفته که عمر باتری را افزایش داده است.

دوربین‌ها؛ فلاش و دوربین سلفی، دوستان همیشگی!

ذن‌فون مکس پرو (M2)

ماژول دوربین دوگانه یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی ذن‌فون مکس پرو (M2) به‌شمار می‌آید و امکان عکس‌برداری پرتره را فراهم می‌سازد. یکی از دوربین‌ها ۱۲ مگاپیکسل و دیگری ۵ مگاپیکسل رزولوشن دارد و به این ترتیب شاهد جزئیات بالایی در تصاویر خواهیم بود. گفتنی‌ست سنسور اصلی به دریچه دیافراگم بازی مجهز است و در نتیجه عکس‌های‌ روشنی ثبت خواهید کرد. فلاش ال‌ای‌دی هم در قسمت پشتی به‌چشم می‌خورد و به‌لطف آن می‌توانید حتی در هنگام شب نیز به گرفتن تصاویر بپردازید. با کمک ماژول دوربین دوگانه قادر به ثبت ویدیوهایی با کیفیت 4K هستید.

برای این‌که سلفی‌های جذابی بگیرید، تولیدکننده تایوانی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در قاب جلو قرار داده که عکس‌هایی فوق‌العاده ثبت می‌کند. گفتنی‌ست که این سنسور با فلاشی از نوع ال‌ای‌دی همراه گشته و به این ترتیب حتی در شب نیز قادر به گرفتن سلفی هستید. با این دوربین‌ می‌توانید کلیپ‌هایی با رزولوشن فول اچ‌دی ضبط کنید و در نتیجه تماس‌های تصویری‌تان با کیفیت بالا صورت می‌گیرد.

باتری و سایر قابلیت‌ها

ذن‌فون مکس پرو (M2)

باتری یکی از ضعف‌های اصلی اسمارت فون‌ها شمرده می‌شود. اما حساب ذن‌فون مکس پرو (M2) را از دیگر موبایل‌های هوشمند بازار جدا کنید. این مدل به یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز است که حتی یوزرهای حرفه‌ای را راضی می‌کند و تا چندین ساعت می‌توانید به تجربه بازی‌ها و تماشای فیلم بپردازید. جدای از این، حس‌گر اثر انگشت هم برای‌تان در نظر گرفته شده تا فقط خودتان قادر به آنلاک کردن گوشی باشید. ذن‌فون مکس پرو (M2) به سنسور ژیروسکوپ مجهز گشته است. پس می‌توانید از عینک واقعیت مجازی استفاده کنید و از محتواهای واقعیت افزوده بهره ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH