نوکیا در سال 2019 بیشتر تمرکز خود برای حضور قدرتمند در بازار‌های ایالات متحده خواهد گذاشت!

از ماه ژانویه 2017 تا پایان دسامبر 2018 تعداد 70 میلیون دستگاه گوشی موبایل تحت نام برند نوستالوژیک نوکیا در سراسر دنیا به فروش رسیده که عدد قابل توجهی است و این موفقیت در حالی کسب شده که محصولات این برند در بازار بزرگ ایالات متحده چندان عرضه نشد. با این حال این روند روبه رشد همچنان ادامه دارد و به لطف مدیریت قدرتمند HMD Global که در پشت پرده این برند مشغول فعالیت است، به نظر می‌رسد برنامه‌های جدیدی در شرف انجام است تا عرضه گوشی‌های نوکیا در آمریکا نیز رونق چشمگیرتری داشته باشد.

نوکیا

در مصاحبه اخیر Digital Trends با HMD Global، این شرکت اعلام کرد که آنها با جدیت در تلاش برای بهبود روابط خود با ایالات متحده و افزایش حجم تجارت‌شان با آنها در سال 2019 هستند و هدف نهایی آنها، تبدیل نوکیا به یکی از بهترین برند‌های گوشی هوشمند در بازار است. البته آنها می‌دانند که چه رقبای بزرگی در سر راه‌شان وجود دارد و ممکن است به واقعیت پیوستن این سناریو زمان‌بر باشد. با این وجود HMD اطمینان دارد که به این هدف دست خواهد یافت!

طرح اولیه برای حضور پررنگ‌تر در ایالات متحده، گسترش توزیع خرده فروشی است ولی شرکت در حال مذاکره با اپراتور‌های بزرگ و عقد موافقت‌نامه‌هایی با آنها است. متاسفانه جزییات بیشتری از این جلسات منتشر نشده ولی یکی از طرفین این مذاکرات اپراتور مشهور Verizon است. به علاوه چند بار نیز خبر‌هایی از ساخت گوشی نوکیا 2V تحت برند Verizon به بیرون درز کرده بود که به نظر در مراحل نهایی کار قرار دارد. در ادامه نیز شرکت HMD برای رسیدن به اهداف آتی، تمرکز کامل خود را معطوف به ساخت بهترین گوشی‌های هوشمند خواهد کرد. هرچند پیشنهاد شده است که برنامه تولید گجت‌های پوشیدنی و سایر محصولات مشابه با نام نوکیا نیز برای کمک به رشد منطقی و همه جانبه شرکت، مورد بررسی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH