شیائومی بزرگ‌ترین مشکل حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش را حل کرد

یکی از مشکلات اساسی موجود در حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش که در اسمارت‌فون‌هایی مانند وان‌پلاس 6T و هواوی میت 20 پرو وجود دارد، مربوط به ناحیه لمس در صفحه نمایش می‌شود. به عبارت دیگر این فناوری محدودیت‌هایی در محل لمس صفحه نمایش دارد و نمی‌توان با لمس هر جایی از پنل از آن استفاده کرد. حال ظاهرا شیائومی توانسته این مشکل را حل کند.

مدیر شرکت چینی، Bin Lin، ویدیویی را منتشر کرده که در آن یک نمونه اولیه از هندستی نشان داده می‌شود. وی در این ویدیو توضیح می‌دهد منطقه فعال حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در این اسمارت‌فون 50 میلی‌متر در 25 میلی‌متر است؛ چیزی حدود پنج برابر بزرگ‌تر از اسمارت‌فون‌های حال حاضر بازار. با این فناوری کاربران می‌توانند بدون نگاه کردن به اسمارت‌فون جهت پیدا کردن نقطه دقیق قرارگیری اثر انگشت، به راحتی با لمس کردن پنل صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را باز کنند.

بین در ادامه بیان می‌کند در صورتی که طرفداران شیائومی بازخورد مثبتی نسبت به این فناوری داشته باشند، در اسمارت‌فون‌های آینده این شرکت از آن استفاده خواهد شد. از طرف دیگر چندی پیش اوپو بیان کرد در نمایشگاه MWC بارسلونا از فناوری جدید حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش که منطقه تحت پوشش در پنل صفحه نمایش را پانزده برابر بزرگ‌تر می‌کند، رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH