گوشی پوکوفون F1 نهایتا از قابلیت ضبط ویدیویی سوپر اسلوموشن و حالت شبانه پشتیبانی می‌کند

ماه گذشته تیم توسعه‌دهندگان پوکوفون، نسخه بتای MIUI 10 را برای گوشی پوکوفون F1 منتشر نمود و ویژگی‌های قابل‌ پیش‌بینی متعددی نظیر ضبط ویدیویی سوپر اسلوموشن و حالت ویژه شب را به این اسمار‌ت‌فون اضافه کرد. اکنون نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 10 v10.2.2.0 منتشر شده است.

در کنار وجود مشخصه ضبط ویدیویی با سرعت 120 و 240 فریم‌برثانیه اکنون این بسته قابلیت ضبط سوپر اسلوموشن با نرخ 960 فریم‌برثانیه را به اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین اضافه می‌کند. همچنین به منظور عکاسی در سناریوهایی با روشنایی پایین، یک حالت شبانه جدید نیز در نظر گرفته شده است. این تکنیک 8 عکس با سطوح نورپردازی متفاوت را در کنار یکدیگر قرار داده و تصویری با نویز کم‌تر و روشنایی مناسب‌تر را تولید می‌کند. بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که کارآیی این مشخصه در دنیای واقعی به چه ترتیب خواهد بود.

متاسفانه علیرغم وعده ارایه شده طی سال گذشته، پچ جدید با مشخصه پشتیبانی از ضبط ویدیویی 4K با نرخ 60 فریم‌بر‌ثانیه ارایه نشده است؛ لذا به منظور فعال‌سازی چنین قابلیتی احتمالا بایستی تا انتشار به‌روزرسانی ماه فوریه منتظر بمانیم. با این‌حال به‌روزرسانی 311 مگابایتی مذکور به‌صورت OTA منتشر شده و پچ امنیتی دستگاه را به ماه دسامبر 2018 ارتقا خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH