واتس‌اپ به دنبال همکاری با گوگل در خصوص ارسال استیکر

واتس‌اپی‌ها به خوبی از عقب بودن نرم‌افزار خود در زمینه استیکر نسبت به دیگر رقبا اطلاع دارند. پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام، لاین و … ضمن ارایه استیکرهای جذاب و متنوع برای کاربران خود، ابزارهای جالبی نیز در همین رابطه در اختیار آنها گذاشته‌اند. ظاهرا مدیران نرم‌افزار واتس‌اپ چاره راه را در همکاری با اپلیکیشن‌های صفحه کلید می‌دانند.

بر اساس گزارشی از طرف WABetaInfo، به نظر می‌رسد واتس‌اپ استیکرهای خود را با نرم‌افزار صفحه کلید جی‌بورد گوگل ادغام خواهد کرد. جی‌بورد هم اکنون نیز پنلی تحت عنوان استیکر دارد که کاربران هنگام گفت‌وگو می‌توانند از این استیکرها استفاده کنند. ادغام استیکرهای دو اپلیکیشن گفته شده به این معنی خواهد بود که کاربران واتس‌اپ می‌توانند از استیکرهای جی‌بورد نیز استفاده کنند.

در حال حاضر قابلیت ارسال استیکر در واتس‌اپ کمی پیچیده و مبهم است. در دیگر نرم‌افزارهای پیام‌رسان فرد با تایپ کلمه‌ای می‌تواند استیکرهای پیشنهادی را مشاهده و استفاده کند، اما در پیام‌رسان تحت مالکیت فیس‌بوک برای یافتن استیکر مورد نیاز، خودتان باید آستین‌ها را بالا زده و شروع به جستجو کنید. در حال حاضر این قابلیت در داخل شرکت گوگل آزمایش‌های مختلف را می‌گذراند، اما بعید نیست در آینده‌ای نزدیک دیگر نرم‌افزارهای سوم شخص صفحه کلید نیز از این ویژگی بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH