در آینده سامسونگ اسمارت‌فون‌های ناچ‌دار بیش‌تری را روانه بازار خواهد کرد

علیرغم اجتناب سامسونگ از به‌کارگیری نمایشگرهای ناچ‌دار طی سال‌های 2017 و 2018 این کمپانی با عرضه سری جدید اسمارت‌فون‌های اقتصادی خود در اواخر ماه جاری از این مشخصه طراحی بحث‌برانگیز به‌طور کامل بهره‌برداری خواهد کرد. اکنون با توجه به گزارش وب‌سایت 91Mobiles مشخص شده که سامسونگ حتی عرضه گوشی‌های ناچ‌دار بیش‌تری را نیز در دست اجرا دارد.

اسمارت‌فون آینده سامسونگ گلکسی M20

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اسمارت‌فون گلکسی A50 طی 3 ماهه دوم سال جاری به‌همراه یکی از پنل‌های جدید Infinity-V سامسونگ و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه خواهد شد. با این‌حال برخلاف اسکنر اولتراسونیکی موجود در گلکسی S10 از یک حسگر اپتیکی استفاده خواهد شد و این موضوع بدان معناست که فرآیند اسکن به‌صورت کاملا دقیق انجام نمی‌شود.

همچنین این اسمارت‌فون از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد. جزئیات مربوط به این پیکره‌بندی مشخص نشده است؛ اما با توجه به اطلاعات پیش‌تر فاش شده این هندست از یک حسگر اصلی 24 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در صورت صحت پیش‌بینی‌ها، گلکسی A50 به احتمال فراوان از ماژول دوربین سه‌گانه گلکسی A7 2018 بهره برده و از یک دوربین مجزا با زاویه‌دید گسترده و حسگر تشخیص عمق برخوردار خواهد بود. امیدواریم که کیفیت دوربین تا حدی ارتقا پیدا کند؛ زیرا آخرین بار کیفیت این دوربین چنگی به دل نمی‌زد.

گلکسی A50 با تراشه اگزینوس 9610 و 4 گیگابایت رم ارایه می‌شود. این سخت‌افزارها از نظر کارآیی، اسمارت‌فون مذکور را در رده‌ای کم‌وبیش یکسان با گوشی فوق میان‌رده گلکسی A9 2018 قرار خواهند داد؛ اگرچه این هندست از 6 یا 8 گیگابایت رم بهره می‌گیرد. در حال حاضر جزئیات مربوط به فضای ذخیره‌سازی دستگاه مشخص نشده است؛ اما یک بنچمارک اخیرا منتشر شده نشان داد که گلکسی A50 با سیستم‌عامل اندروید 9 پای روانه بازار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات پیشین، اسمارت‌فون گلکسی A50 در کنار هندست‌های گلکسی A70 و گلکسی A90 معرفی می‌شود. 2 مدل آخر احتمالا همانند برادر ارزان‌قیمت‌تر خود کاندیدایی مناسب برای به‌کارگیری پنل‌های ناچ‌دار Infinity-V سامسونگ هستند. این موضوع مجموع تعداد اسمارت‌فون‌های ناچ‌دار برند کره‌ای را به 6 دستگاه افزایش خواهد داد.

هر 2 گوشی گلکسی A70 و گلکسی A90 مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و دوربین پشتی چندگانه خواهند بود. اگرچه در خصوص هندست گلکسی A70 اطلاعات بسیار محدودی ارایه شده است؛ اما گلکسی A90 بایستی با 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و 3 مدل رنگی شامل مشکی، طلایی و نقره‌ای در دسترس مشتریان قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH