A7 2018

4 دلیل برای این‌که گلکسی A7 2018 سامسونگ را بخریم

بازار موبایل‌ها یکی از محبوب‌ترین و پویاترین مارکت‌ها محسوب می‌شود. تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و هرسال یا هر شش ماه از پرچم‌دار جدید خود پرده‌برداری می‌نمایند. برای همین انتخاب برای کاربران دشوار شده و بیش‌تر افراد قادر به تصمیم‌گیری نیستند. اما چگونه می‌توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ چطور برترین‌ها را بشناسیم و با ویژگی‌های آن آشنا شویم؟ اگر شما هم این پرسش‌ها را از خود می‌پرسید، پس نیاز به یک راهنما دارید. در این نوبت قصد داریم با گلکسی A7 2018 سامسونگ بیش‌تر آشنا شویم. پس در ادامه با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

A7 2018

جنس شیشه‌ای قاب پشت و جلو، گلکسی A7 2018 را به یکی از گوشی‌های جذاب تبدیل کرده که گزینه‌ خوبی برای جوانان به‌شمار می‌آید. در قسمت جلویی نمایشگری بزرگ با حاشیه‌های بسیار کم خودنمایی می‌کند. به این ترتیب دیدن محتواهای مختلف با جذابیت‌ بیش‌تری همراه است. در قاب پشت هم ماژول دوربین سه‌گانه به‌چشم می‌خورد و گلکسی A7 2018 را در کلاس اسمارت فون‌های لوکس قرار می‌دهد. نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ خوش‌دستی محصول کره‌ای را افزایش داده و گجت غول‌آسای سامسونگ به‌راحتی در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد.

صفحه‌نمایش را فراموش نکنیم. این بخش جز مهم‌ترین بخش‌های یک گوشی‌ هوشمند به‌حساب می‌آید و خوش‌بختانه سامسونگ این موضوع را درک کرده. یک دیسپلی ۶ اینچی در قاب جلو تعبیه گشته تا به‌راحتی کارهای‌تان را انجام دهید و تجربه بازی‌ها هیجان‌انگیزتر شود. این صفحه‌نمایش از تکنولوژی سوپر آمولد سود می‌جوید و در نتیجه روشنایی نمایشگر افزایش یافته و رنگ‌ها به‌صورت جذاب‌تری نشان داده می‌شوند. رزولوشن فول اچ‌دی دیدن پیکسل‌های پنل را غیرممکن کرده و برای مثال دیگر گوشه تیزی در رابط کاربری و محتواها نخواهید دید. گفتنی‌ست قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن هم در نظر گرفته شده تا با یک نگاه از ساعت، تاریخ و آخرین نوتیفیکشن‌ها مطلع گردید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

A7 2018

پردازنده اختصاصی سامسونگ قلب تپنده گلکسی A7 2018 را تشکیل داده و از قدرت نسبتا خوبی برخوردار است. به‌لطف این چیپست قادر به اجرای طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های اندرویدی خواهید بود و حتی می‌توانید به تجربه بعضی از بازی‌ها بپردازید. با این همه، نباید مقدار حافظه را فراموش کرد. تولیدکننده کره‌ای گلکسی A7 2018 را در سه ورژن به بازار عرضه نموده که در گران‌قیمت‌ترین نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به‌همراه ۶ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود که نیاز هر کاربری را برطرف می‌کند. عمل مالتی‌تسکینگ هم بدون لگ و کندی انجام می‌گیرد و در نتیجه می‌توانید کارهای‌تان را سریع‌تر انجام دهید. در صورت کمبود حافظه نیز قادر به استفاده از میکرو اس‌دی تا ۵۱۲ گیگابایت هستید. پس اگر می‌خواهید یک گوشی با قدرت سخت‌افزاری رضایت‌بخش و فضای ذخیره‌سازی عظیم داشته باشید، گلکسی A7 2018 را در سبد خریدتان بگنجانید.

در کنار چیپست، سیستم‌عامل هم نقشی اساسی را ایفا می‌کند و می‌تواند دلیلی برای خرید دیوایس‌ها باشد. به‌خاطر همین کمپانی از نگارش هشتم اندروید بهره برده که با توجه به‌ آخرین اخبار، گلکسی A7 2018 به جدیدترین ورژن اندروید به‌نام پای نیز آپدیت می‌شود. در این نسخه بهینه‌سازی‌هایی انجام گرفته که منجر به کاهش مصرف باتری می‌گردد. در کنار پلت‌فرم گوگل رابط کاربری سامسونگ نیز به‌چشم می‌خورد و قابلیت‌های گوشی را افزایش داده.

دوربین‌ها

A7 2018

اگر به‌دنبال یک اسمارت فون با دوربین‌های حرفه‌ای هستید، حتما گلکسی A7 2018 را مدنظر داشته باشید. شرکت سازنده از سه سنسور در قاب پشت بهره جسته که تصاویر جذابی ثبت می‌کنند. آن‌ها ۲۴، ۸ و ۵ مگاپیکسلی هستند و به این ترتیب عکس‌های‌تان از جزئیات زیادی برخوردار خواهند بود. گفتنی‌ست یکی از دوربین‌ها از نوع اوترا واید است و می‌تواند تصاویری عریض بگیرد. در نتیجه به‌راحتی قادرید از مناظر طبیعی و شهرها عکاسی کنید و تمام المان‌ها را در یک شات ثبت کنید. این سنسورها از دریچه دیافراگم نسبتا بازی بهره می‌برند و با گلکسی A7 2018 حتی در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویر شگفت‌انگیزی ثبت می‌کنید. ناگفته نماند قابلیت عکاسی پرتره هم برای این محصول به‌کار گرفته شده تا کاربر عکس‌هایی حرفه‌ای بگیرد. سامسونگ امکان فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی هم فراهم آورده که با تکنولوژی gyro-EIS همراه است. پس در حین حرکت هم ویدیوها نسبتا بی‌نقص خواهند بود.

دوربین سلفی گلکسی A7 2018 از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی سود می‌گیرد که عکس‌های شفاف و واضحی ثبت می‌کند. اما مهم‌ترین ویژگی این دوربین، سطح جزئیات بالای عکس‌هاست و مطمئن باشید. حس‌گر گلکسی A7 2018 چیزی را از قلم نمی‌اندازد. مثل ماژول دوربین قاب پشت، قادر به ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی هستید و می‌توانید خاطرات‌تان را با کیفیت بالا ثبت نمایید.

سایر قابلیت‌ها

A7 2018

گلکسی A7 2018 با توجه به صفحه‌نمایش سوپر آمولد، چیپست میان‌رده و جدیدترین سیستم‌عامل اندروید مصرف بسیار کمی خواهد داشت. تولیدکننده از یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بهره جسته که نیاز کاربران را برطرف می‌سازد و تا ساعت‌ها می‌توانید به استریم ویدیو، تجربه بازی‌ها و جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی بپردازید. برای این‌که کسی غیر از شما به محتواهای اسمارت فون دسترسی نداشته باشد، سامسونگ گلکسی A7 2018 را به یک حس‌گر اثر انگشت مجهز نموده که از دقت و سرعت رضایت‌بخشی بهره می‌برد. به این ترتیب مدل مذکور تنها با انگشتان شما آنلاک خواهد شد.

به سوپر گروه گوشی‌های سامسونگ ملحق شوید

5 در مورد “4 دلیل برای این‌که گلکسی A7 2018 سامسونگ را بخریم”

  1. خیلی گوشیه قوی و سریعی هست من دارم کاملا راضیم هیچ مشکلی نداره، سرعت شارژ بسیار خوب و نگهداری شارژ هم عالیه،?????

  2. من این گوشیو حدود یک ماهه دارم نواقصش خیلی کمه و میشه گفت به قیمت ۳۷۰۰قابل قبول هستش ولی اصلا تو ایران ram6 نداره همش ۴ هستش خیلی گشتم پیدا نشد

  3. من گوشی با قابلیت فست شارژ دارم جز اینکه باتری گوشی زودتر خراب کنه کاری نمیکنه و ضد آب مگه میخوای باهاش بری استخر که ضد آب باشه

    1
    13
  4. این مدل را برای دوستم خریدم، از همان ابتدا که بهم نشان داد واقعا تو ذوقم خورد. به عقیده من آدم را یاد خانه بساز بفروش می اندازه ! قیمت این گوشی نهایت 2800 هست نه بیشتر

    7
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH