نوکیا 9 PureView با شارژر سریع 18 واتی معرفی می‌شود

ماه آینده میلادی، کمپانی HMD یک رویداد را در نمایشگاه MWC برگزار می‌کند که رونمایی از محصولات جدید نیز بخشی از این رویداد است. ما امیدواریم که اسمارت‌فون مجهز به 5 دوربین نوکیا نیز بالاخره در این رویداد به صورت رسمی معرفی شود.

این هندست به‌تازگی توانسته است گواهی 3C چین را دریافت کند. متاسفانه این سازمان اطلاعات زیادی را از مشخصات این اسمارت‌فون منتشر نمی‌کند. با این حال مطابق اطلاعات منتشر شده توسط این سازمان، نوکیا 9 PureView از یک شارژر 18 واتی شارژ سریع استفاده می‌کند.

شارژر موجود در جعبه نوکیا 9 PureView سه خروجی 5 ولت 3 آمپر، 9 ولتی 2 آمپر و 12 ولت 1.5 آمپر را ارایه می‌کند. به نظر می‌رسد این شارژر توانایی استفاده برای هر دو فناوری شارژ سریع کوالکام و USB-Power Deliver با قدرت 15 وات را داشته باشد. شایعه شده است پرچم‌دار جدید نوکیا از یک باتری 4150 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

دیگر چیزی که می‌توان از این گواهی فهمید، استفاده از شماره مدل TA-1094 برای این اسمارت‌فون است. پیش‌تر از این نیز دو هندست را با شماره مدل‌های TA-1087 و TA-1082 از نوکیا توانسته‌ بودند گواهی‌های مربوطه را دریافت کنند.

مطابق شایعات نوکیا 9 PureView از یک نمایشگر 6 اینچی امولد با وضوح +QHD استفاده خواهد کرد. هم‌چنین به احتمال قوی این هندست از اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر استفاده می‌کند. در قلب این اسمارت‌فون چیپست اسنپدراگون 845 آرام گرفته است. هم چنین نوکیا اعلام کرده است که نسخه 5G را با استفاده از چیپست اسنپدارگون 855 روانه بازار کند.

نوکیا 9 PureView از پنج دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود این هندست قرار است جایگزین نوکیا 1020 باشد که با یک دوربین 41 مگاپیکسلی در سال 2013 روانه بازار شد. این پنج سنسور مربوط به RGB، سنسور زاویه باز، سنسور تله‌فوتو، سنسور مونوکروم و سنسور سنجش عمق هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH