انتشار ویدیویی از گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی F

وب‌سایت TheVerge یک تیزر ویدیویی را در رابطه با مراسم رونمایی سامسونگ طی ماه جاری منتشر نموده است. براساس برنامه‌ریزی‌ها این رویداد در روز 20 فوریه برگزار خواهد شد. در مقطع کنونی انتظار می‌رود سامسونگ از اسمارت‌فون‌های گلکسی S10E، گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و احتمالا گوشی گلکسی S10X با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و هندست تاشوی گلکسی F رونمایی کند.

این کلیپ ویدیویی نشان‌دهنده برخی مواردی است که احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. یک آینه هوشمند با قابلیت سنجش اندازه اشیا، یک ربات با توانایی خال‌کوبی بر روی بدن مطابق طراحی ترسیم شده توسط هنرمندان بر روی تبلت و یک اسمارت‌فون تاشو از جمله موارد مورد اشاره در این ویدیو هستند. به‌نظر می‌رسد که 24 ثانیه پس از آغاز نمایش ویدیو، اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی F در معرض دید بینندگان قرار می‌گیرد. کاربری در حین مطالعه کتاب، این هندست را (نه به‌طور کامل) باز می‌کند. این گجت مشابه دستگاهی است که سامسونگ طی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در ماه نوامبر از آن رونمایی کرده بود.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی F دستگاه کاملا گران‌قیمتی باشد و بیانیه رسمی اخیر سامسونگ نیز اعلام کرد که این دستگاه با قیمتی معادل 2 برابر یک گوشی ممتاز ارایه خواهد شد. این موضوع بدان معناست که گلکسی F احتمالا با برچسب قیمتی 1700 تا 2000 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. براساس گزارشات، شکل ظاهری این دستگاه از یک اسمارت‌فون با نمایشگر 4.58 اینچی تا یک تبلت با صفحه‌نمایش 7.3 اینچی متغیر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH